حوزه حمل و نقل اردستان نیازمند نظارت جدی است

فرماندار اردستان گفت: فقدان نظارت مناسب در حوزه حمل و نقل این شهرستان، مشکلاتی را در زمینه جابجایی مسافر به همراه داشته که نیازمند بازنگری می باشد.

فرماندار اردستان گفت: فقدان نظارت مناسب در حوزه حمل و نقل این شهرستان، مشکلاتی را در زمینه جابجایی مسافر به همراه داشته که نیازمند بازنگری می باشد.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا تاملی روز یکشنبه در جلسه کارگروه حمل و نقل اردستان بیان کرد: نزدیک به 60 دستگاه تاکسی درون شهری داریم اما به دلیل اجرای نامناسب قانون، حضورشان چندان مشهود نیست و شهروندان برای جابجایی همچنان با مشکل رو به رو هستند.
وی تصریح کرد: ریشه بیشتر اختلاف های حوزه حمل و نقل درون شهری اردستان، اقتصاد ضعیف و وضعیت نامناسب درآمدی در این شهرستان است.
فرماندار اردستان افزود: مشکلاتی نیز در حوزه فعالیت اتوبوس های برون شهری بین شرکت های مسافربری از جمله در زمینه جابجایی مسافر و زمان حرکت از مبدا و مقصد در اردستان و زواره داریم که با برگزاری جلسه و بازدید میدانی در این زمینه تصمیم گیری خواهد شد.
تاملی، نبود اتحادیه حمل و نقل در شهرستان اردستان و مشترک بودن فعالیت با شهرستان نائین را از دیگر مشکلات حوزه حمل و نقل برشمرد.
وی همچنین گفت: تکمیل نشدن پایانه مسافربری شهرداری اردستان موجب پراکندگی مرکزهای حمل و نقل درون شهری و برون شهری شده که باید شهرداری هرچه زودتر در این زمینه اقدام کند.
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اردستان نیز در ادامه عنوان کرد: 2 شرکت مسافربری اتوبوسرانی در اردستان، یک شرکت در شهر زواره و یک شرکت مسافربری سواری برون شهری نیز در اردستان کار حمل و نقل مسافران را به اصفهان و تهران بر عهده دارند.
داریوش مرادی افزود: همچنین 20 دستگاه مینی بوس کار جابجایی مسافران را از روستاها به اردستان و اصفهان انجام می دهند که مالکان این وسایل نقلیه می توانند برای دریافت لاستیک سهمیه ای از طریق اتحادیه حمل و نقل در نائین اقدام کنند.
اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار