خانواده نوزاد "رها شده در چاه در فولادشهر" شناسایی شدند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بخش فولادشهر گفت: خوشبختانه طبق گزارشات ارایه شده والدین نوزاد سه ماهه رها شده در فولادشهر پیدا شده‌اند و به زودی به آغوش خانواده باز می‌گردد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بخش فولادشهر گفت: خوشبختانه طبق گزارشات ارایه شده والدین نوزاد سه ماهه رها شده در فولادشهر پیدا شده‌اند و به زودی به آغوش خانواده باز می‌گردد.

به گزارش ایمنا، عباس ابدالی در جمع خبرنگاران با اشاره به خبری با موضوع کودک رها شده در شهر فولادشهر اظهار کرد: شامگاه چهارشنبه ساعت ۲۰ و ۱۴ دقیقه یک مورد حادثه سقوط در چاله در جنگل طبیعی فولادشهر توسط تماس‌های مردمی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی فولادشهر اطلاع داده شد.

وی افزود: با توجه به آماده‌باش کامل آتش‌نشانان با هماهنگی‌های انجام شده تیم سازمان آتش‌نشانی فولادشهر در کمتر از سه دقیقه با تجهیزات کامل در محل حادثه حاضر شدند و دو نفر رهگذری که در حال عبور از آن نقطه بودن اعلام می‌کنند، صدای گریه‌ای را از درون چاه شنیده‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بخش فولادشهر تصریح کرد: تیم سازمان آتش‌نشانی فولادشهر با تجهیزات به داخل چاه رفته و پلاستیک زباله‌ای را درون چاه مشاهده می‌کنند که صدای ناله و گریه نوزادی از آن شنیده می‌شود و پس از خارج کردن از چاه با کودک حدود سه‌ماهه مواجه می‌شوند که ناله و گریه امان او را بریده و تقریباً نفس‌های آخر را می‌کشد.

وی ادامه داد: تیم سازمان آتش‌نشانی فولادشهر با انجام اقدامات اولیه نوزاد را احیا کرده و با خودرو آتش‌نشانی به بیمارستان شهید مطهری فولاشهر منتقل می‌کنند.

ابدالی اضافه کرد: خوشبختانه با انجام اقدامات پزشکی در بیمارستان شهید مطهری فولادشهر این نوزاد سه‌ماهه نجات پیدا می‌کند.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع پیگیری‌های متعددی از سوی دستگاه قضایی، نیروی انتظامی در خصوص این حادثه انجام گرفت و درنهایت مشخص شد این نوزاد متعلق به بخش فولادشهر نبوده و از اصفهان به‌واسطه برخی افراد به این منطقه منتقل و در جنگل رها شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بخش فولادشهر خاطرنشان کرد: خوشبختانه طبق گزارش‌های ارائه شده والدین این نوزاد سه‌ماهه با مراجعه به نیروی انتظامی شناسایی شده و این نوزاد به‌زودی به آغوش خانواده باز می‌گردد، البته پرونده این حادثه توسط دستگاه قضایی در دست بررسی است.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار