ایده های به روز برای عکس های آتلیه ای نوزاد قنداقی

برای ثبت لحظه لحظه حضور نوزاد جدید خانواده از او عکس یادگاری بگیرید ، عکس های آتلیه ای نوزاد قنداقی این بخش ایده های زیبا و خاصی هستند.

برای ثبت لحظه لحظه حضور نوزاد جدید خانواده از او عکس یادگاری بگیرید ، عکس های آتلیه ای نوزاد این بخش ایده های زیبا و خاصی هستند.
ایده های زیبا و فانتری برای عکس نوزاد قنداقی
دوست دارید از لحظه لحظه نوزاد تازه متولد شده تان عکس یادگاری داشته باشید ، امروزه با داشتن ابزار تکنولوژی پیشرفته هرکدام از شما می توانید با گوشی موبایلی که دوربینی با کیفیت دارد عکس های زیبا از نوزادتان بگیرید که البته برای این کار نیاز به ایده دارید ، ایده هایی که در ادامه این بخش از دنیای مد نمناک مشاهده خواهید کرد.
در ادمه سری عکسهای آتلیه ای نوزاد و کودک این بار ایده هایی مخصوص و بسیار زیبا برای نوزادان تازه متولد شده قنداقی انتخاب کرده ایم که فوق العاده دوست داشتنی هستند.
3 پوز کلی برای عکس نوزادان تازه متولد شده در دنیای مد نمناک خواهیم گفت که اولین ایده استفاده از دوریپچ زیبا یا همان قنداقی است که با طرح و رنگهای جذاب می تواند در کمال سادگی یک عکس متفاوت و خاص از نوزاد شما خلق کند.مشاهده می کنید که آتلیه های حرفه ای اروپایی برای این پوز بیشتر از قنداق های گلدار استفاده کرده اند ، ست شدن رنگ یا طرح این قنداق ها با هد بند و پستانک نوزاد خود ایده ی خلاقانه ای است .
عکس آتلیه ای نوزاد قنداقی با تزیینات همراه گل
پوز بعدی استفاده از گل است ، نوزاد همچون گل خود را میان گلهای زیبا و رنگی قرار دهید و یک عکس اتلیه ای زیبا بگیرید. در این سبک پوز عکس نوزاد و کودک می توانید گلها را به صورت حلقه ای و یا گوشه چین قرار دهید . هماهنگ بودن رنگ گلها با رنگ پارچه دورپیچ یا همان قنداق زیبایی و حرفه ای بودن عکس را تکمیل می کند.
عکس آتلیه ای نوزاد قنداقی با پوز شناسنامه تصویری
به سراغ پوز عکس سوم و خلاقانه ترین پوز عکس نوزاد و کودک می رسیم ، شناسنامه ای تصویری از نوزاد داخل عکس آتلیه ای درست کنید. شاید برایتان جالب و ایده ای نو باشد ؛ این طراحی را عکاسان اروپایی مدتی است که به عنوان منوی ویژه برای مشتریان خود ارائه می دهند.نوزاد را همرا اشکال و ابزاری که نمونه های آن را در عکس ها می بینید قرار دهید ، نوشتن نام نوزاد و تاریخ و ساعت تولد او به سبک هایی که در دنیای مد نمناک مشاهده می کنید واقعا جذاب و زیبا است.






















ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار