بارش‌ها در غرب ادامه دارد

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: دمای هوای استان اصفهان دو تا چهار درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد داشت و این روند کاهشی دما پایان هفته بیشتر خواهد شد.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: دمای هوای استان اصفهان دو تا چهار درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد داشت و این روند کاهشی دما پایان هفته بیشتر خواهد شد.

نازنین زهرا سیدان در گفت‌وگو با ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی دو روز آینده، اظهار کرد: در این بازه زمانی جوی نسبتاً ناپایدار بر استان حاکم خواهد بود.

وی با بیان اینکه شرایط برای افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و نسبتاً شدید و بارش باران برای برخی مناطق استان مهیا است، افزود: در مناطق شرق، غرب، جنوب بارش‌های رگباری و شمال شرق بارش پراکنده باران را خواهیم داشت و در ارتفاعات نیز بارش برف نسبتاً خفیف را پیش‌بینی می‌کنیم.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: توده هوای سرد از سمت شمال به سمت جنوب می‌رود و وزش باد سرد را برای اکثر مناطق استان داریم. برای روز دوشنبه نیز سامانه بارشی بسیار ضعیف شده و بارش‌های پراکنده در سطح استان را خواهیم داشت اما برای روز سه‌شنبه بارش بسیار خفیف را تنها برای مناطق غربی پیش‌بینی می‌کنیم.

وی اضافه کرد: دیروز بادرود نظنز با ۰.۸میلی‌متر و سمیرم 0.7 میلی‌متر بیشترین میزان بارش‌ باران در سطح استان را داشته‌اند.

سیدان در خصوص وضعیت دمای استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده افزود: میانگین دمای هوای استان اصفهان در این بازه زمانی دو تا چهار درجه کاهش دما را خواهیم داشت و این روند کاهشی دما پایان هفته بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده کمینه دمای هوای اصفهان هفت درجه و بیشینه دمای هوای این شهر نیز ۲۱ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود، افزود: در این بازه زمانی بویین میاندشت با دمای سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین و ورزنه با دمای ۲۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شوند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار