گزینه‌های جدی استانداری اصفهان مشخص شد+ اسامی و سوابق

با اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، گزینه‌های جدی استانداری ۱۰ استان دارای استاندار بازنشسته و استان مازندران که به‌تازگی استاندار آن به‌عنوان وزیر راه از مجلس رای اعتماد گرفت، مشخص شد.

با اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، گزینه‌های جدی استانداری اصفهان ت، مشخص شد.
به گزارش تسنیم، منع به‌کارگیری بازنشستگان از حدود دو ماه پیش به سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ و سبب شد تا بسیاری از دستگاه‌های اجرایی در مناطق مختلف کشور با تغییرات جدی روبه‌رو شوند. مدیران بازنشسته طبق قانون تا 24 آبان فرصت ترک صندلی خود را دارند.

تصویب و ابلاغ قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان مدیران بسیاری از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی را نشانه گرفته که در این میان جمعی از استانداران کشور نیز مشمول اجرای این قانون می‌شوند. بر همین اساس، گزینه‌های جدی استانداری اصفهان مشخص شدند که در ادامه می‌آید.

محمدعلی شجاعی

براساس شنیده‌ها، محمدعلی شجاعی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان از گزینه‌های مطرح برای تصدی پست استانداری اصفهان است. شجاعی که پیش از این سابقه ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان را نیز در کارنامه داشته، همراه با مهرعلیزاده به اصفهان آمد و گفته می‌شود از گزینه‌هایی است که برای استانداری اصفهان مورد حمایت مهرعلیزاده است.

شجاعی مدتی است در بسیاری از جلسات و دیدارها به‌عنوان نماینده استاندار حضور دارد که شائبه مطرح بودن وی به‌عنوان گزینه استانداری را بیش از پیش تقویت کرده است.

ایوب درویشی

ایوب درویشی که اصالتاً اهل استان ایلام است هم‌اکنون تصدی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام را به‌عهده دارد. از وی نیز در گوشه و کنار به‌عنوان یکی از نام‌های موردنظر برای استانداری اصفهان یاد می‌شود.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار