پدافند غیرعامل به فرهنگ عمومی تبدیل شود

مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: یکی از موضوعات مهمی که باید در مدارس مورد توجه قرار گیرد آموزش‌های پدافند غیرعامل است.

مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: یکی از موضوعات مهمی که باید در مدارس مورد توجه قرار گیرد آموزش‌های پدافند غیرعامل است. به گزارش ایسنا عیسی شفیعی صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم نمادین زنگ پدافند غیرعامل در مدرسه اندیشه اردستان، اظهار کرد: پدافند غیرعامل، دفاع در برابر تهدید‌ها با اقدامات غیرمسلحانه است که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری، تداوم فعالیت‌های ضروری و تسریع مدیریت در زمان تهدید است.
وی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی و آموزش پدافند غیرعامل یکی از برنامه‌های راهبردی است، گفت: در طول این هفته برنامه‌های متعدد در بیش از 58 مدرسه اردستان برای فرهنگ‌سازی پدافند غیرعامل و ترویج آن بین خانواده‌ها در بین دانش آموزان و فرهنگیان اجرا می‌شود.
مدیر آموزش و پرورش اردستان تأکید کرد: یکی از موضوعات مهمی که باید در مدارس مورد توجه قرار گیرد آموزش‌های پدافند غیرعامل است.
شفیعی افزود: امروز در کشورهایی که نقاط آسیب‌پذیر بسیاری دارند، ‌پدافند غیرعامل می‌تواند به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود و این فرهنگ‌سازی در کشور ما نیز ضروری است.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش نهاد تأثیرگذار در ارتقا فرهنگ عمومی جامعه در عرصه‌های مختلف است، گفت: از ضرورت‌های پدافند غیرعامل، ظرفیت‌های انسانی است که دانش آموزان و فرهنگیان بخش مهمی از این ظرفیت را تشکیل می‌دهند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار