آرزو دارم در جام جهانی بازی کنم

سنگربان تیم فوتبال جوانان ذوب آهن گفت: در آینده تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم پله‌های ترقی را پشت سر بگذارم و بتوانم در المپیک و جام جهانی حاضر باشم.

سنگربان تیم فوتبال جوانان ذوب آهن گفت: در آینده تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم پله‌های ترقی را پشت سر بگذارم و بتوانم در المپیک و جام جهانی حاضر باشم. معراج اسماعیلی در گفت و گو با ایسنا، بابیان اینکه از دعوت به تیم ملی بسیار خوشحال است، اظهارکرد: سعی می‌کنم که بتوانم در تمرینات تیم ملی بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم تا بتوانم با تیم ملی به المپیک راه پیدا کنم.
وی با اشاره به اینکه آرزو دارد در جام جهانی بزرگسالان فوتبال بازی کند، افزود: در آینده تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم پله‌های ترقی را پشت سر بگذارم و بتوانم در المپیک و جام جهانی حاضر باشم.
کاپیتان تیم فوتبال جوانان ذوب آهن خاطرنشان کرد: باشگاه ذوب آهن بر روی پیشرفت من تأثیر زیادی داشته است و از لحاظ امکاناتی و مادی و معنوی کمک شایانی به من کرده است.
اسماعیلی تصریح کرد: در حال حاضر برای تیم جوانان ذوب آهن فیکس بازی می‌کنم و در جدول رده بندی لیگ برتر جوانان کشور رتبه چهارم هستیم که امیدوارم بتوانیم در پایان فصل قهرمانی را به دست بیاوریم. همچنین با صلاح دید امید نمازی از اول فصل روی نیمکت بزرگسالان ذوب آهن نشستم و در لیست 18 نفره حضور داشتم.
وی در رابطه با امکانات تیم ملی فوتبال امید، گفت: قبلاً امکانات ما در اردوی تیم ملی خوب بوده است و بحث کمبود امکانات نداریم و رفته رفته با نزدیک شدن به مسابقاتمان وضعیت تیم ملی بهتر خواهد شد. زلاتکو کرانچار مربی بسیار خوب و با دانشی است که می‌توان از او درس‌های فراوانی گرفت.
به گزارش ایسنا؛ اردوی جدید تمرینات تیم ملی فوتبال امید ایران با حضور ۳۰ بازیکن از ۱۹ الی ۳۰ آبان برگزار خواهد شد. بر این اساس شاگردان کرانچار از روز شنبه -۲۷ آبان ماه- جهت انجام یک مسابقه تدارکاتی برابر تیم ملی المپیک عمان به این کشور سفر می‌کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار