۵۰ نفر در حوادث کار اصفهان جان باختند

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: ۵۰ نفر مرد اصفهانی طی شش ماه امسال در حوادث کار جان خود را از دست دادند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: ۵۰ نفر مرد اصفهانی طی شش ماه امسال در حوادث کار جان خود را از دست دادند.

علی سلیمانی‌پور در گفت‌وگو با ایمنا با بیان اینکه بر اساس آمار به دست آمده تعداد افراد فوت شده ناشی از حوادث کار در استان اصفهان در شش ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است، اظهار کرد: در شش ماه امسال ۵۰ نفر که همگی مرد بوده‌اند در حوالدث کار جان باخته‌اند و این در حالی است که آمار سال گذشته ۳۶ نفر بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین علل فوت در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی و برخورد جسم سخت بوده است، اضافه کرد: به مسئولان و فعالان مراکز صنعتی توصیه می‌شود نسبت به تامین و الزام کارگران در خصوص استفاده از تجهیزات ایمنی برای فعالیت در محیط کار توجه بیشتری داشته باشند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در خصوص مصدومان ناشی از حوادث کار استان اصفهان نیز اظهار کرد: در شش ماه امسال یک هزار و ۴۳۵ نفر شامل ۸۵ زن و یک هزار و ۳۵۰ زن در حوادث کار مصدوم شدند.

وی همچنین به فوت ۱۴ نفر در استان اصفهان بر اثر برق گرفتگی در شش ماه امسال اشاره کرد و گفت: همه افراد فوت شده در این حوادث مرد بوده‌اند.

سلیمانی‌پور با اشاره به آمار فوت‌شدگان ناشی از غرق شدگی استان اصفهان طی شش ماه امسال تصریح کرد: در این بازه زمانی ۲۹ نفر غرق شدند که ۲۷ نفر مرد و دو نفر زن بوده‌اند.

وی ادامه داد: آمار تلفات غرق‌شدگی طی شش ماهه اول سال جاری در دریاچه مصنوعی و سد سه نفر، استخر کشاورزی ۱۳ نفر، رودخانه شش نفر، استخر شنا دو نفر، حوض یا حوضچه دو نفر و دریا سه نفر بوده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار