واژگونی بونکر سیمان و مرگ یک نفر در این حادثه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان گفت: در این حادثه کامیون حمل سیمان پس از برخورد با چند دستگاه خودرو با منحرف شدن به منتهی الیه سمت راست جاده و جدول و به سمت خارج از فضای پل روی خودروی پژوپارس که از خیابان مقابل در تردد بوده واژگون شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان گفت: در این حادثه کامیون حمل سیمان پس از برخورد با چند دستگاه خودرو با منحرف شدن به منتهی الیه سمت راست جاده و جدول و به سمت خارج از فضای پل روی خودروی پژوپارس که از خیابان مقابل در تردد بوده واژگون شده است.

محمد شریعتی امروز در گفت‌وگو با فارسدر تشریح حادثه سقوط بونکر سیمان روبروی بیمارستان امید اظهار کرد: یک مورد حادثه تصادف و واژگونی بونکر سیمان واقع در پل شیری ورودی پل فلزی از اتوبان خرازی روبروی بیمارستان امید ساعت 13:47 به سازمان اعلام شد که در لحظه اول از نزدیکترین ایستگاه آتش‌نشانی که ایستگاه شماره یک بود نیروهای سازمان به محل اعزام شدند.

وی افزود: در لحظات اولیه پس از بررسی صحنه حادثه و با توجه به شدت حادثه و با توجه به این‌که خودروی بونکر یا کامیون حمل سیمان پس از تصادف با 4 خودرو واژگون شده و روی یک خودروی پژوپارس افتاده و راننده در خودرو محبوس شده بود، اقدام به فرستادن نیروهای کمکی شد.

مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان در ادامه مطرح کرد: برای امدادرسانی در این حادثه از 5 ایستگاه آتش‌نشانی دیگر شامل ایستگاه‌های شماره 5، 6، 8، 10 و 12 نیروهای آتش‌نشانی به همراه خودروی نجات و خودروی جرثقیل سازمان آتش‌نشانی اصفهان اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه کامیون حمل سیمان پس از برخورد با چند دستگاه خودرو از جمله یک دستگاه خودروی پراید و یک هیوندای با منحرف شدن به منتهی الیه سمت راست جاده و جدول و به سمت خارج از فضای پل روی خودروی پژوپارس که از خیابان مقابل در تردد بوده واژگون شده و با توجه به وزن زیاد این کامیون که حامل سیمان هم بوده است، روی خودروی پژوپارس کاملاً گرفته شده و راننده آن محبوس می‌شود.

شریعتی در ادامه توضیح داد: نیروهای آتش‌نشانی به برش قسمت‌های مختلف خودرو اقدام کرده و بعد از آن به کمک خودروی جرثقیل سازمان و خودروهای جرثقیل شهری اقدام به بلند کردن خودروی بونکر کرده، بعد از آن اقدام به عملیات نجات فرد محبوس شده داخل خودروی پژوپارس می‌کنند و با برش قسمت‌های مختلف خودرو راننده محبوس شده را خارج کردند.

وی اضافه کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با نیروهای اورژانس که در محل حاضر شدند بعد از بررسی‌های انجام شده مرگ راننده خودروی پژوپارس توسط اورژانس اعلام می‌شود.

مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان همچنین گفت: در محل حادثه علاوه بر نیروهای آتش‌نشانی نیروهای انتظامی، راهور و اورژانس هم حضور داشتند که بعد از آن حادثه‌ای نداشتیم و با همان یک مورد فوتی و یک مجروح که به بیمارستان منتقل شد، این ماجرا بعد از 2 ساعت و نیم تمام شد.

وی اضافه کرد: مشخص کردن علت وقوع این حادثه به عهده پلیس راهور است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار