عرضه پولک و نبات اصفهان در ماه مبارک رمضان بدون تغییر قیمت

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پولک و نبات اصفهان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان قیمت پولک و نبات اصفهان بدون هیچ‌گونه تغییری همانند نوروز امسال عرضه می‌شود.

عرضه پولک و نبات اصفهان در ماه مبارک رمضان بدون تغییر قیمت

علیرضا شیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به وضعیت بازار پولک و نبات اصفهان در ایام ماه رمضان، اظهار داشت: بازار همچنان در رکود قرار دارد و هیچ‌گونه تغییری در ماه‌های اخیر حتی در نوروز امسال هم حاصل نشده است.
وی افزود: به دلیل کاهش قدرت خرید مردم و عدم فشار بر اقشار آسیب‌پذیر تمام فروشگاه‌ها و اعضای اتحادیه پولک و نبات اصفهان در نظر گرفته‌اند با وجود افزایش نرخ مواداولیه، قیمت این کالاها در ماه مبارک رمضان همانند ایام نوروز 96 عرضه شود.
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پولک و نبات اصفهان ادامه داد: از عید نوروز امسال که قیمت‌ها نسبت به سال گذشته تغییری نکرده تاکنون هیچ‌گونه افزایش قیمتی در پولک و نبات نداشته‌ایم.
وی با بیان اینکه افزایش نرخ مواد اولیه فشار مضاعفی بر واحدهای تولیدی تحمیل می‌کند، گفت: در حال حاضر قیمت پودر نارگیل مورد استفاده در پولکی‌ها از 8 به 12 هزار تومان افزایش داشته است.
شیروانی در ادامه اظهار داشت: در ایام گرم سال قیمت پودر نارگیل باید با کاهش عرضه شود، اما در ابتدای تابستان امسال بهای این محصول واحدهای تولیدی را با مشکل روبه‌رو کرده است.
وی پیرامون اینکه در حال حاضر با کمبود پودر نارگیل در شهر اصفهان مواجه هستیم، افزود: نبود واردات و عدم توزیع مناسب سبب گرانی این محصول در تابستان امسال شده است.
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پولک و نبات اصفهان بیان کرد: قیمت پولک و نبات ساده با موقعیت کارگاه‌ها، مرغوبیت جنس، استفاده از مواد اولیه درجه یک از کیلویی 4500 تا 5000 تومان متغیر است.
وی اضافه کرد: قیمت نبات زعفرانی در ایام ماه مبارک رمضان همانند نوروز امسال از 5500 تا 8000 تومان در واحدهای تولیدی و شهر اصفهان عرضه می‌شود.
شیروانی با اشاره به وفور پولک و نبات در ایام ماه مبارک رمضان در اصفهان، گفت: در این ایام 10 بازرس از اتحادیه تولیدکنندگان پولک و نبات در اکیپ‌های 2 تا 3 نفره هفتگی از واحدهای تولیدی و مغازه‌های شهر اصفهان بازرسی می‌کنند.
وی افزود: در ایام ماه مبارک رمضان شهروندان اصفهانی می‌توانند برای شکایت و رسیدگی به مشکلات با شماره‌های 33366494 و 09132137695 تماس بگیرند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار