هزینه ای ۸,۷ میلیارد تومانی برای بیمه درمانی پایه مددجویان اصفهانی

مدیرکل کمیته امداد اصفهان گفت: هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در شش‌ماهه نخست سال ۹۷ برای پوشش بیمه پایه درمانی ۵۱ هزار و ۶۴۶ نفر از مددجویان کمیته امداد اصفهان هزینه شد.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان گفت: هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در شش‌ماهه نخست سال ۹۷ برای پوشش بیمه پایه درمانی ۵۱ هزار و ۶۴۶ نفر از مددجویان کمیته امداد اصفهان هزینه شد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا متین‌پور بابیان اینکه ۵۱ هزار و ۶۴۶ نفر از جامعه تحت حمایت این نهاد از خدمات بیمه پایه بهره‌مند هستند، اظهار کرد: این طرح برای مددجویان ساکن شهرهای با جمعیت بیش از ۲۰ هزار نفر اجرا می‌شود و مددجویان ساکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر از خدمات بیمه سلامت روستائیان و عشایر بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به اینکه در شش‌ماهه نخست امسال هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای پوشش خدمات بیمه پایه درمانی مددجویان هزینه شد، گفت: برای همه افراد بهره‌مند از این بیمه کارت‌های رایانه‌ای صادرشده است که با مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد از خدمات آن‌ها بهره‌مند می‌شوند .

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خدمات ارائه‌ شده در این پوشش بیمه‌ای را با محوریت پزشک خانواده معرفی کرد و افزود: مددجویان با معرفی پزشک خانواده می‌توانند از خدمات تخصصی، فوق تخصصی و پاراکلینیکی مراکز طرف قرارداد استفاده کنند .

وی بابیان اینکه ۴۵۸ مرکز درمانی طرف قرارداد، خدمات بیمه پایه را در کل استان به مددجویان ارائه می‌کنند، گفت: این مراکز شامل ۴۴ بیمارستان، ۳۰ درمانگاه و پلی کلینیک، ۶۵ مرکز تصویربرداری، فیزیوتراپی و آزمایشگاه، ۱۰۷ داروخانه، ۶۷ پزشک خانواده و ۱۱۶ پزشک متخصص و فوق تخصص هستند .

متین‌پور محل تأمین منابع لازم برای ارائه این پوشش بیمه‌ای را بودجه دولتی اعلام کرد و افزود: به دلیل هزینه بالای خدمات سلامت در کشور، پوشش بیمه تکمیلی هم برای مددجویان در نظر گرفته‌ شده است و برای بهبود یا افزایش خدمات ارائه‌ شده، به کمک خیران گران‌قدر و مردم نیکوکار اصفهان نیازمند هستیم .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار