گزینه‌های جدی استانداری اصفهان چه کسانی هستند؟ +سوابق

ـ با اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، گزینه‌های جدی ۱۲ استانداری کشور چه کسانی هستند؟

با اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، گزینه‌های جدی استانداری اصفهان چه کسانی هستند؟
به گزارش تسنیم؛ منع به‌کارگیری بازنشستگان از حدود دو ماه پیش به سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ و سبب شد تا بسیاری از دستگاه‌های اجرایی در مناطق مختلف کشور با تغییرات جدی روبه‌رو شوند. مدیران بازنشسته طبق قانون تا 24 آبان فرصت ترک صندلی خود را دارند.
تصویب و ابلاغ قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان مدیران بسیاری از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی را نشانه گرفته که در این میان جمعی از استانداران کشور نیز مشمول اجرای این قانون می‌شوند، بر همین اساس، گزینه‌های جدی استانداری اصفهان مشخص شدند که در ادامه می‌آید.

رضا طلایی نیک

‌«رضا طلایی‌نیک‌» اهل شهر بهار همدان و در حال حاضر معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است. ‌معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، معاون امور قوا مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مجلس شورای اسلامی (دوره های ششم و هفتم)‌ از جمله سوابق طلایی نیک است.‌

محمدعلی شجاعی

‌محمدعلی شجاعی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان از گزینه‌های مطرح برای تصدی پست استانداری اصفهان است. شجاعی همراه با مهرعلیزاده به اصفهان آمد و گفته می‌شود از گزینه‌هایی است که برای استانداری اصفهان مورد حمایت مهرعلیزاده است.

شجاعی مدتی است در بسیاری از جلسات و دیدارها به‌عنوان نماینده استاندار حضور دارد که شائبه مطرح بودن وی به‌عنوان گزینه استانداری را بیش از پیش تقویت کرده است.

البته طی روزهای گذشته نام شجاعی به عنوان گزینه محتمل برای استانداری اصفهان بیش از پیش مطرح شده است، گفته می‌شود تیم کاری مهرعلیزاده در اصفهان که ترکیبی از معاونان و مشاوران کنونی است، به شدت به دنبال تداوم فعالیت‌هایی است که مهرعلیزاده در اصفهان آغاز کرده و با نفوذ مهرعلیزاده در دولت و حمایت از او، در این صورت محمدعلی شجاعی می‌تواند گزینه اصلی این تیم برای مدیریت در اصفهان باشد.

از گوشه و کنار خبر می‌رسد جلسات شجاعی با برخی مدیران کل برای برنامه ریزی اقدامات آینده نیز طی روزهای گذشته انجام شده است و در محافل سیاسی برخی افراد از قطعی بودن انتخاب وی به عنوان استاندار صحبت می‌کنند. البته در این میان شنیده شده است وی طی یکی دو روز آینده به عنوان سرپرست استانداری اصفهان معرفی می‌شود.

علی‌اصغر احمدی

از علی اصغر احمدی به‌عنوان یکی از گزینه‌های محتمل برای استانداری اصفهان نام برده می‌شود. علی‌اصغر احمدی متولد 1335 شاهرود عضو حزب همبستگی ایران اسلامی و معاون سیاسی وزیر کشور از 20 آذر 1395 تا 20 شهریور 1396 بوده‌است. او پیشتر معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرایی رئیس‌جمهور و قائم‌مقام ستاد کاروان تدبیر و امید و دبیر کل جمعیت هلال احمر بوده‌است.

او مدتی استاندار گلستان و نماینده شاهرود در پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی در سال‌های 1375 تا 1379 بود. احمدی همچنین معاون وزیر کشور در دو دوره، دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و دبیر شورای امنیت کشور بوده‌است.در حال حاضر اصغر احمدی که دبیرکل حزب همبستگی است، به‌مدت سه ماه ریاست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را در اختیار خواهد داشت.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار