برگزاری ویژه برنامه های شاخص هفته بسیج در شهرستان شاهین شهر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه خبر از اجرای برنامه های ویژه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان شاهین شهر و میمه داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه خبر از اجرای برنامه های ویژه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان شاهین شهر و میمه داد.

سرهنگ مسعود جهانگیری در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان در تشریح ویژه برنامه های هفته بسیج ضمن تبریک میلاد با سعادت نبی اکرم(ص) و آغاز هفته بسیج گفت: درود می فرستیم بر روان پاک معمار کبیر انقلاب که 8 ماه قبل از آغاز جنگ تحمیلی دستور تشکیل بسیج را داد.

وی افزود: در سال جاری ویژه برنامه های هفته بسیج به صورت غیر متمرکز و در شهرستان ها برنامه ریزی شده اند که از جمله آنها می توان به افتتاح سالن های ورزشی صالحین در شهرهای شاهین شهر و وزوان با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال، برگزاری نمایشگاه دستاوردها، جشن وحدت به مناسبت میلاد رسول اکرم(ص)، همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی، کارگاه های تحکیم خانواده، سبک زندگی و پیشگیری از طلاق، برگزاری مسابقات ورزشی و شب شعر اشاره کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ادامه داد: با پیگیری های همکاران بسیج سازندگی و همکاری خیرین و اداره بهزسیتی شهرستان در راستای محرومیت زدایی یک منزل مسکونی بازسازی شد.

سرهنگ مختاری افزود: بر پایه فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، تعدادی از طرح های اقتصاد مقاومتی در این هفته افتتاح خواهند شد.

وی به حمایت از طرح های کشاورزی و صنایع اشاره کرد و گفت: 32 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی و طرح های اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است که از جمله آنها حمایت لز طرح های کشاورزی می باشد طرح گلخانه 5 هکتاری آلوئه ورا به عنوان بزرگترین تولید کننده این گیاه در خاورمیانه یکی از این طرح ها به شمار می آید که از سوی بسیج سازندگی حمایت شده است.

فرمانده ناحیه به برنامه میثاق صالحین اشاره کرد و گفت: این دوره در مصلای نماز جمعه در قالب حلقه های صالحین برگزار می شود، روز پنجم آذر همایش اقتدار بسیجیان با حضور پایگاه های مقاومت بسیج، بسیج دانش آموزی، خواهران بسیجی و دعوت از سخنرانان برجسته با هدف بصیرت افزایی و رسالتی که بسیج دارد برگزار می شود.

فرمانده ناحیه افزود: برگزاری یادواره شهدای ترور محمدطه اقدامی در شاهین شهر و وزوان برنامه ریزی شده است.

وی بیان داشت: برگزاری اردوهای یک، 7 و 30 روزه، دیدار از آسایشگاه جانبازان، خانواده های مغزز شهدا و ایثارگران از دیگر اقدامات در طول این هفته می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در پایان از نقش بسزای بسیجیان سخن گفت و افزود: بسیج در دوران جنگ تحمیلی میدان دار و مدافع خاک میهن بود تا با حضورش مأموریت را انجام دهد و در این رابطه کسانی که چشم طمع داشتند به یأس تبدیل شد و امروزه بسیجیان نیز علاوه بر نا امید کردن دشمنان امید آفرینی را در مردم زنده نگه می دارند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار