دستگیری اعضای باند کلاهبرداران 10 میلیاردی در برخوار

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از دستگيری اعضای باند 3 نفره ای که از 20 نفر بالغ بر 10ميليارد ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده بودند، خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از دستگيری اعضای باند 3 نفره ای که از 20 نفر بالغ بر 10ميليارد ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده بودند، خبر داد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ "غلامرضا براتي"فرمانده انتظامی شهرستان برخوار در تشریح این خبر گفت: در پي شکایت تعدادی از متصدیان واحدهای صنفی تجاری و صنعتی مبنی بر کلاهبرداری از آنان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان برخوار قرار گرفت.
وی گفت: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد، اعضای یک باند 3 نفره اقدام با معرفی خود به عنوان افراد صاحب نفوذ و معتبر در ادارات و نهادهای دولتی اعتماد فروشندگان واحدهای صنعتی و تجاری را جلب کرده و با این شیوه توانسته بودند بالغ بر 10 میلیارد ریال اموال را از آنان دریافت کرده و متواری شوند.
سرهنگ براتی با بیان اینکه متهمان با این شیوه توانسته بودند در تعدادی از شهرستان های اصفهان و همچنین تعدادی از استان های همجوار مرتکب کلاهبرداری شوند، اظهار داشت: سرانجام پس از انجام تحقيقات گسترده هر 3 نفر شناسايي و دستگير شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از کشف 3 انبار محل اختفاي اموال کلاهبرداري شده با اعتراف متهمان خبر داد و گفت: در بازرسی از انبارهای مذکور بيش از 3 ميليارد و 800 ميليون ريال از اموال مالباختگان شامل سیمان، سنگ ساختمانی، دستگاه پرس، مواد غذایی و... کشف و به مالباختگان تحويل شد.
این مقام انتظامی با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی اظهار داشت: به صاحبان صنوف و متصدیان واحدهای صنعتی و تجاری، کسبه و بازاریان توصیه می کنیم قبل از انجام معامله نسبت به تحقیقات لازم درخصوص هویت و اعتبار شخص مورد نظر انجام داده و پس از دریافت ضمانت های قانونی لازم اقدام به فروش اجناس و کالاهای خود کنند و در صورت مشکوک شدن به خریداران موضوع را از طریق شماره تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار