حمایت کمیته امداد اصفهان از ۳ هزار و ۷۶۳ بیمار صعب‌العلاج

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۳ هزار و ۷۶۳ بیمار خاص، صعب العلاج و زمین‌گیر، زیر پوشش کمیته امداد اصفهان قرار دارند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۳ هزار و ۷۶۳ بیمار خاص، صعب العلاج و زمین‌گیر، زیر پوشش کمیته امداد اصفهان قرار دارند.
جلال یزدانی در گفت‌و‌گو با تسنیم با اشاره به ارائه خدمات مختلف کمیته امداد استان به افراد زیر پوشش، اظهار داشت: حمایت از بیماران صعب العلاج و خانواده‌های آنان، یکی از خدمات این نهاد است.
وی افزود: در حال حاضر به 3 هزار و 763 بیمار خاص، صعب العلاج و زمین‌گیر، خدمات داده می‌شود که 30 درصد بیشتر از سایر مددجویان از خدمات درمانی بهره‌مند می‌شوند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با بیان اینکه این نهاد برای همه مددجویان زیر پوشش، بیمه تکمیلی، درمان ایجاد کرده است، گفت: خدمات این بیمه تکمیلی در دو سطح به مددجویان داده می‌شود که سطح اول به همه آنها و سطح دوم به 3 هزار و 763 بیمار خاص، صعب العلاج و زمین‌گیر زیر حمایت ارائه می‌شود.
وی ادامه داد: کهولت سن جامعه زیر پوشش کمیته امداد، خطر ابتلا به بیماری صعب العلاج را در میان آنها افزایش می‌دهد و بیشترین بیماری صعب العلاج در بین مددجویان، زمین‌گیر شدن به علت پیری، بیماران سرطانی، ms‌، هپاتیت، آلزایمر و بیماری‌های مزمن روانی است.
یزدانی تصریح کرد: نزدیک به 45 درصد از جامعه زیر پوشش حمایت این نهاد در استان را سالمندان 60 ساله و بیشتر تشکیل می‌دهد.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با اشاره به یک هزار و 201 بیمار زمین‌گیر زیر پوشش کمیته امداد استان، اظهار داشت: ماهیانه مبلغ 100 هزار تومان کمک هزینه پرستاری به این نیازمندان پرداخت می‌شود و اقلامی مانند دستگاه اکسیژن ساز، ویلچیر و تخت طبی به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار