بابک حمیدیان و مینا ساداتی در «سرو زیر آب»/ محسن کیایی و باران کوثری در «آستیگمات»

در آخرین روز از آبان ماه فیلم‌های جدیدی در سینماها اکران می‌شود؛ فیلم‌های کمدی و فیلمی در ژانر دفاع مقدس برای علاقه‌مندان در سینماها بر روی پرده نقره‌ای به اکران گذاشته شده است.

در آخرین روز از آبان ماه فیلم‌های جدیدی در سینماها اکران می‌شود؛ فیلم‌های کمدی و فیلمی در ژانر دفاع مقدس برای علاقه‌مندان در سینماها بر روی پرده نقره‌ای به اکران گذاشته شده است.

به گزارش فارس، برای نخستین آخر هفته آخرین ماه پاییز فیلم‌های جدیدی با عنوان‌های هنر و تجربه و فیلم‌های کمدی و همچنین فیلمی در ژانر دفاع مقدس در سینماها به اکران در آمده است؛ «سرو زیر آب» فیلمی در حیطه دفاع مقدس است.

* پردیس سینمایی سیتی‌سنتر

سینما سیتی‌سنتر میزبان 22 فیلم در پرده سینمایی خود است22 فیلم در پرده سینمایی خود است؛ در این سینما فیلم‌های «خانم یایا»، «جاده قدیم»، «وای آمپول»، «گرگ بازی»، «آستیگمات»، «لس‌آنجلس تهران»، «لازانیا»، «پیشونی سفید2»، «عرق سرد»، «مغزهای کوچک زنگ زده»، «هشتگ»، «در جست‌وجوی فریده»، «گلدن تایم»، «گزارش فرار یوسفی»، «هندی و هرمز»، «پاسیو»، «ترومای سرخ»، «اینستاگرامر»، «مواجهه»، «رزم‌آرا یک دوسیه مسکوت»، «سلطان بی‌تاج و تخت بخارا» و «و کیارستمی ادامه دارد» به اکران در می‌آیند.

فیلم‌های هنر و تجربه بار دیگر در لیست فیلم‌های این سینما با نام‌های «گلدن تایم»، «پاسیو» و «رزم‌آرا یک دوسیه مسکوت» به چشم می‌خورند؛ فیلم‌ها در این پردیس سینمایی از ساعت 11:20 تا 23:59 ادامه دارد؛ در این میان تنها فیلم «آستیگمات» جزو اکران‌های جدید این سینما است.

* سینما فلسطین

فیلم‌های «خانم یایا»، «لازانیا» و همچنین فیلم«مغزهای کوچک زنگ زده» را سینما فلسطین برای علاقه‌مندان به فیلم و سینما را روی پرده سینمایی خود می‌برد فیلم‌های «خانم یایا»، «لازانیا» و همچنین فیلم«مغزهای کوچک زنگ زده» را سینما فلسطین برای علاقه‌مندان به فیلم و سینما را روی پرده سینمایی خود می‌برد؛ سانس‌های شروع این فیلم‌ها از ساعت 10:30 تا 22 است.

* سینما سپاهان

سینما سپاهان در برنامه اکران خود فیلم‌های «هشتگ»، «مغزهای کوچک زنگ زده»، «خانم یایا»، «پیشونی سفید2»، «لازانیا» و «لس‌آنجلس تهران» را آورده است؛ سینما دوستان می‌توانند برای تماشای این فیلم‌ها از ساعت 10:30 تا ساعت 11 به این سینما مراجعه کنند.

* سینما قدس

در سینما قدس تنها 3 فیلم «هشتگ»، «لس‌آنجلس تهران» و فیلم «انتقام جویان:جنگ ابدیت» را برای تماشاگران خود به تماشا می‌گذارد؛ این سینما فیلم‌های خود را از ساعت 10:30 تا 21 به نمایش بر روی پرده به اجرا درمی‌آورد، علاقه‌مندان به سینما می‌توانند برای دیدن این فیلم‌ها به این سینما مراجعه کنند.

* پردیس چهارباغ

12 فیلم با نام‌های «آستیگمات»، «سرو زیر آب»، «خانم یایا»، «وای آمپول»، «در مسیر باران»، «گرگ بازی»، «پیشونی سفید2»، «لس‌آنجلس تهران»، «لازانیا»، «مغزهای کوچک زنگ زده»، «هشتگ» و فیلم «22 مایل» در این سینما به نمایش گذاشته شده است؛ فیلم‌های «22 مایل»، «آستیگمات» و «سرو زیر آب» را که به تازگی به اکران در آمده‌اند را می‌توان در این سینما به تماشا نشست؛ ساعت شروع این فیلم‌ها از 10 تا 23:45 ادامه دارد.

* معرفی فیلم

فیلم سینمایی «سرو زیر آب» که در مورد دفاع مقدس است در110 دقیقه به اکران در آمده است؛ این فیلم به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر و تهیه کنندگی سیدحامد حسینی در سال 1396 ساخته شده است، هنرمندان و بازیگران این فیلم بابک حمیدیان، مینا ساداتی، مسعود رایگان، شهرام حقیقت دوست، هومن برق نورد، ستاره اسکندری، حسین باشه آهنگر، مهتاب نصیرپور و بازیگران دیگری هستند؛ در خلاصه این داستان آمده است که «راز جهانبخش کرامت فاش می‌شود؟ این راز خواب چیستا، ماهرو،گودرز، بهرام، جهانگیر سرگرد پوشیاس را آشفته خواهد کرد. جهانبخش برای اثبات بی گناهی‌اش و بازگشت آرامش سفر بلندی را آغاز می‌کند . سفری که پایانش زندگی بسیاری از آنها را تغییر می‌دهد»

* جدول فروش

همچنان فیلم «خانم یایا» در حال حاضر پرفروش‌ترین فیلم این هفته سینمایی است، این فیلم با توجه به فروش 804 میلیون تومانی یک هفته اخیر در 122 سینما مجموعا 1.7 میلیارد تومان فروش کرده؛ دومین فیلم پرفروش سینمایی جدول فروش هفتگی فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» است، این فیلم با بیش از 633 میلیون تومان در 89 سینما پس از 8 هفته در مجموع به عدد قابل توجه 10 میلیارد رسیده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار