امدادرسانی به 15 خودرو در برف

تمام راه‌ها در سمیرم باز هستندبارش نزولات جوی که از روز جمعه در سمیرم آغاز شده به صورت برف وباران ادامه دارد.

تمام راه‌ها در سمیرم باز هستندبارش نزولات جوی که از روز جمعه در سمیرم آغاز شده به صورت برف وباران ادامه دارد.

به گزارش فارس؛ بارش نزولات جوی که از روز جمعه در سمیرم آغاز شده به صورت برف وباران ادامه دارد.

سید نور محمد موسوی رئیس جمعیت هلال احمر سمیرم در این رابطه بیان کرد: در طول شبانه روز گذشته به صورت سیار و از طریق پایگاه امداد و نجات بین شهری، جاده‌ای و کوهستانی به مسافران امداد رسانی شده است.

وی اضافه کرد: امداد رسانی به بیش از 15 ماشین شامل پتو، اقلام خوراکی و چادر به عشایر در 3 پایگاه امداد جاده‌ای در گردنه پشته، دولت قرین، بیده پادنا و به صورت سیار صورت گرفته است.

موسوی با بیان این که امدادرسانی به عشایری که در منطقه مانده‌اند همچنان ادامه دارد خاطرنشان کرد: همه جاده‌های مواصلاتی شهرستان باز است.

محمدرضا عسگریان فرماندار سمیرم در خصوص آخرین وضعیت راه‌های شهرستان اظهار داشت: در 48 ساعت گذشته در شهرستان سمیرم شاهد بارش رحمت الهی از نوع برف و باران هستیم که با تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری، هلال احمر و پلیس راه، مورد خاصی در جاده‌های شهرستان گزارش نشده است.

وی با بیان این که سمیرم 800 کیلومتر جاده همسنگ دارد که در شبانه روز گذشته 500 تن شن و نمک‌پاشی شد، افزود: میزان بارش باران تا الان بیش از 170 میلیمتر گزارش شده که امیدواریم این بارش‌ها ادامه داشته باشد.

به گزارش فارس، شب گذشته اعلام شد بنا بر تصمیم شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان سمیرم و همچنین موافقت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، مدارس کلیه دوره‌های تحصیلی این شهرستان شامل پیش‌دبستان، دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم در دو نوبت صبح و عصر تعطیل خواهند بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار