امدادرسانی به 203 حادثه دیده در 48 ساعت گذشته

در چند روز گذشته و با وجود برف و کولاک در برخی محورها و جاده‌های استان جمعیت هلال احمر آسیب دیدگان را امداد رسانی کرد.

در چند روز گذشته و با وجود برف و کولاک در برخی محورها و جاده‌های استان جمعیت هلال احمر آسیب دیدگان را امداد رسانی کرد.
به گزارش تسنیم، بارش باران و برف در برخی مناطق و شهرهای استان اصفهان علاوه بر اینکه سبب شادمانی مردم شد در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی مشکلاتی برای مسافران ایجاد کرد.
منازل برخی از شهروندان دچار آب گرفتگی شد و برخی از مسافران نیز گرفتار برف و کولاک شدند. در 48 ساعت گذشته نیاز به امدادرسانی بیشتری در اصفهان احساس شد به همین دلیل جمعیت هلال احمر استان به یاری شهروندان و مسافران شتافته و اقدامات لازم را انجام دادند.

در 48 ساعت گذشته و با توجه به سفرهای مردم امدادرسانی‌ها به ویژه در جاده‌هایی که به دلیل بارش شدید برف و کولاک مسدود شده بودند بیشتر شد. نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر اصفهان و برخی شهرستان‌ها مانند سمیرم و فریدونشهر به یاری شهروندان و مسافران شتافته و آنها را یاری کردند.

امدادرسانی به 203 حادثه دیده در 48 ساعت گذشته

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در این زمینه گفت: امدادگران اصفهانی به 203 حادثه دیده در 48 ساعت گذشته خدمات ارائه دادند.

محسن مومنی با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان و بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی و محل اسکان عشایر و روستاها و نیز برخی مناطق شهری که بر اثر آن تعدادی از هم استانی‌ها گرفتار برف و کولاک و تعدادی از منازل دچار آبگرفتگی شدند، اظهار داشت: در 48 ساعت گذشته، به 60 نفر از هم استانی‌ها در این مناطق که بر اثر بارندگی دچار حادثه شده بودند امدادرسانی انجام شده است .

وی افزود: در این عملیات‌ها جمعیت هلال احمر استان با به کارگیری 14 تیم عملیاتی شامل 49 نفر نجاتگر و با خودروهای کمکدار و تجهیزات تخلیه آب پمپ های آبکش و کف کش، اقدام به امدادرسانی به تعداد 72 نفر حادثه دیده در آبگرفتگی و سیل کرد.

جاده‌های مواصلاتی سمیرم و فریدونشهر 131 نفر را گرفتار کرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان بیان کرد: برف و کولاک در جاده‌های مواصلاتی شهرستان‌های سمیرم و فریدونشهر نیز 131 نفر را گرفتار کرد که تیم‌های عملیاتی این جمعیت با جابجایی افراد و توزیع پتو، نایلون و اقلام غذایی اقدام به امدادرسانی به آنها کردند.

وی به مسافران و رانندگانی که قصدسفر به مناطق کوهستانی را دارند توصیه کرد باتوجه به شرایط جوی و بارندگی‌های آتی از ایمنی خودرو خود مطمئن شده و با خود زنجیر چرخ و اقلام غذائی و البسه کافی همراه داشته باشند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار