نکاتی که عمر باتری موبایل شما را دو برابر می‌کند

شارژ کردن به روش اشتباه‌ یکی از مهم‌ترین دلایل کاهش عمر باتری گوشی‌های تلفن همراه و در نتیجه خراب شدن آن‌ها به شمار می‌رود.

شارژ کردن به روش اشتباه‌ یکی از مهم‌ترین دلایل کاهش عمر باتری گوشی‌های تلفن همراه و در نتیجه خراب شدن آن‌ها به شمار می‌رود.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شارژ کردن باتری تلفن همراه یکی از موارد مهمی است که میزان عمر استفاده از آن را تعیین می‌کند و در مدت زمان سلامت تلفن همراه تاثیر به سزا و قابل توجهی دارد.

استفاده از شارژر مناسب و استاندارد و همچنین زمان مناسب برای اتصال تلفن همراه به شارژر نیز از جمله مواردی است که رعایت آن‌ها در افزایش عمر مفید موبایل ما تاثیر گذار خواهد بود و خیلی ساده می‌توان از صرف هزینه‌های احتمالی به دلیل خرابی باتری گوشی‌های هوشمند جلوگیری کرد.

بر اساس گفته‌های کارشناسان حوزه فناوری و تولید کنندگان تلفن همراه شارژ کردن به روش اشتباه‌ یکی از مهم‌ترین دلایل کاهش عمر باتری گوشی‌های تلفن همراه و در نتیجه خراب شدن آن‌ها به شمار می‌رود و تا کنون این مشکل به دلیل عدم آگاهی افراد برای تعداد زیادی از مردم برای آن‌ها پیش آمده است.

در ادامه ویدئویی کوتاه از روش صحیح شارژ تلفن همراه و نکاتی طلایی و قابل استفاده مشاهده می‌کنید که با رعایت این پنج نکته ساده طول عمر باتری تلفن همراهتان حداقل 2 برابر افزایش پیدا می‌کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار