آموزش برجسته کردن گونه ها به کمک آرایش صورت

برای برجسته کردن گونه ها روش های مختلفی وجود دارد و شما می توانید با انجام برخی از ورزش های مخصوص صورت و مواد طبیعی و آرایشی مناسب گونه هایتان را برجسته کنید تا ظاهری جذاب و زیبا داشته باشید.

برای برجسته کردن گونه ها روش های مختلفی وجود دارد و شما می توانید با انجام برخی از ورزش های مخصوص صورت و مواد طبیعی و آرایشی مناسب گونه هایتان را برجسته کنید تا ظاهری جذاب و زیبا داشته باشید.
داشتن گونه های برجسته آرزوی هر خانمی است زیرا با داشتن گونه هایی برجسته فرم صورت زیباتر به نظر می رسد و علاوه بر این عیب های موجود در صورت از بین می رود. در ادامه این مطلب آموزش برجسته کردن گونه با کمک آرایش را به صورت مرحله به مرحله در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.
مراحل برجسته کردن گونه ها با کمک آرایش
گونه ها تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها دارند و علاوه بر این اهمیت گونه ها در زیبایی آنقدر زیاد است که برخی از افراد حاضرند زیرتیغ جراحی بروند و گونه هایشان را عمل کنند تا ظاهر و چهره ای متفاوت و در عین حال زیبا داشته باشند. توجه داشته باشید که برای برجسته نشان دادن گونه ها علاوه بر عمل های زیبایی می توانید از انواع روش های طبیعی و آرایش استفاده کنید و اگر شما تمایل دارید گونه هایتان برجسته و زیباتر به نظر برسند بهتر است با کمک آرایش حالت گونه هایتان را تغییر دهید.
آموزش مرحله به مرحله برجسته سازی گونه ها
۱. ابتدا با کمک کرم پودر مات یا کم پودری همرنگ با پوست صورت همه قسمت های پوست خود را یکدست کنید تا ظاهرتان طبیعی و آراسته تر به نظر برسد و رژگونه دوام بیشتری روی پوست صورت شما داشته باشد.
۲. در این مرحله از گریم گونه ها باید رنگ رژگونه را بر اساس رنگ پوست صورت خود انتخاب کنید. رژگونه های صورتی یا صورتی پر رنگ برای پوست های روشن و سفید انتخابی مناسب هستند و اگر رنگ پوست صورت شما گندمی است بهتر است از رژگونه های نارنجی و آجری استفاده کنید. برای پوست های سبزه نیز می توانید از رژگونه های قرمز تیره و یا جگری استفاده نمایید.
۳. برای زدن رژگونه ابتدا لبخند بزنید و در هنگام لبخند زدن قسمتی از گونه ها که بیشتر از بقیه نقاط برجسته هستند را در نظر بگیرید سپس زیر برجستگی گونه های خود را رژگونه بزنید توجه داشته باشید که نباید رژگونه را روی اطراف پره های بینی پخش کنید و علاوه بر این رژگونه را هر چقدر کمرنگ تر بزنید بهتر است.
۴. در این مرحله می توانید برای برجسته سازی بیشتر گونه ها از هایلاتر استفاده کنید و در صورت عدم دسترسی به هایلایتر می توانید از رژگونه های درخشان و براق نیز استفاده نمایید.
در این مطلب با آموزش مرحله به مرحله برجسته کردن گونه ها آشنا شدید که امیدواریم با کمک این مطلب آموزشی بتوانید گونه هایتان را به آسانی برجسته سازید و در مهمانی ها و مجالس به زیبایی بدرخشید.
منبع : آرگا

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار