شیائومی اسمارت فون با دوربین ۴۸ مگاپیکسل عرضه می کند

در ماه ژانویه سال ۲۰۱۹ شرکت چینی شیائومی قصد عرضه گوشی هوشمندی با دوربین ۴۸ مگاپیکسل دارد. لطفاً در ادامه مطلب همراه ما باشید.

در ماه ژانویه سال ۲۰۱۹ شرکت چینی شیائومی قصد عرضه گوشی هوشمندی با دوربین ۴۸ مگاپیکسل دارد. لطفاً در ادامه مطلب همراه ما باشید.

شیائومی در اوایل سال ۲۰۱۸ واحدی مختص گسترش دوربین اسمارت فون های خود تاسیس کرد تا کیفیت متمایزی را به مشتریان و خریداران عرضه کند.
بنیان گذار این تولید چینی اکنون تصویری را منتشر کرده که دستگاهی را با عکس برداری عالی نشان می دهد. لیبلی بر روی این دستگاه وجود دارد که روی آن «۴۸MP Camera» نوشته شده است.

لی بین چند هفته از این گوشی استفاده کرده و برای توصیف آن عبارت«چیز بدی نیست» را به کار برده است. البته رزولوشن بالا همیشه به معنای کیفیت دوربین نیست. این موضوع در گوشی های ۱۲ مگاپیکسلی اکنون و رزولوشن های بالای نسل های پیش قابل درک است.

قرار است در این گوشی از سامسونگ Bright GM1 یا حسگر سونی IMX586 استفاده شود که هر دو حسگر وضوح تصویر ۴۸ مگاپیکسلی در اندازه ۰.۸ میکرومتری ارائه می دهند.

برای این سنسورها از تکنیک پیوند پیکسلی استفاده شده تا کیفیت عکس بهتر شود. تعداد پیسکل های بالا امکان زوم دیجیتالی را ایجاد می کند. در این گوشی علاوه بر این سنسور از یک لنز تله فوتو نیز استفاده شده است.

منبع : آرگا

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار