خانه‌های تاریخی اصفهان میزبان آثار هنری شده‌اند

در این هفته 5 گالری آثار هنرمندان را در برگرفته‌اند؛ در این میان 2 خانه تاریخی با نام‌های صفوی و مشیرالملک میزبان علاقه‌مندان به آثار هنری شده‌اند.

در این هفته 5 گالری آثار هنرمندان را در برگرفته‌اند؛ در این میان 2 خانه تاریخی با نام‌های صفوی و مشیرالملک میزبان علاقه‌مندان به آثار هنری شده‌اند.

به گزارش فارس، مردم هنرپرور و هنر دوست می‌توانند از 5 گالری که میزبان آثار هنرمندان شده‌اند دیدن کنند، این گالری‌ها بانام‌های ارژنگ، هرمس، خانه تاریخی صفوی، خانه تاریخی مشیرالملک و اکنون هر کدام در ساعت‌های مشخصی در معرض چشمان علاقه‌مند به آثار هنری قرار گرفته‌اند.

* گالری ارژنگ

در گالری ارژنگ نمایشگاه مجسمه و کاراکتر دودل آرت «مستر کاراکتر» آثار مانیاد فروتن «مانیاک» از 23 آذر ماه برگزار شده است؛ این گالری تا 28 آذر ماه از ساعت 16 میزبان میهمانان خواهد بود و تا ساعت 20 ادامه خواهد داشت، مکان برگزاری این گالری سی و سه پل، ابتدای خیابان چهارباغ بالا، مجتمع کوثر، طبقه دوم، واحد 435، گالری ارژنگ است.

* خانه تاریخی مشیرالملک

نمایشگاهی مینیاتوری با عنوان «ققنوس» از آثار گلنوش معدن‌دار از 23 آذر تا 3 دی گشایش یافته است؛ ساعت باز گشایی این گالری از ساعت 16 خواهد بود و تا ساعت 20 ادامه خواهد بود، علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این آثار به خیابان هاتف، خیابان مشیر، ابتدای کوی هارونیه، خانه تاریخی مشیرالملک، نگار خانه طور مراجعه کنند.

* گالری هرمس

در 23 آذر ماه از ساعت 18 تا ساعت 21 نمایشگاهی گروهی مجسمه در معرض دید عموم قرار گرفته است؛ این گالری تا 29 آذر ماه از ساعت 17 میزبان هنرمندان و علاقه‌مندان است و تا ساعت 20 ادامه خواهد داشت، مردم برای بازدید این نمایشگاه باید به خیابان کمال‌اسماعیل، کوچه گلخانه، پلاک 24، مرکز هنری او، گالری هرمس بروند و از تماشای این آثار لذت ببرند.

* خانه صفوی

گشایش نمایشگاه نقاشی «مروری بر آثار بهار رضانیا» از ساعت 17 روز جمعه 23 آذر ماه در خانه تاریخی صفوی بوده است؛ این گالری نقاشی تا 28 آذر ماه در دو ساعت مختلف از ساعت 10 الی 13 و ساعت 17 الی 22 در نگاه چشمان هنرمندانه و علاقه‌مند به نقاشی قرار گرفته است، این نمایشگاه در خیابان خاقانی، حدفاصل خیابان خواجه پطروس و وحید، نبش کوچه 31، خانه تاریخی صفوی،نگار خانه میزبان تماشای مردم شده است.

* خانه صفوی

نمایشگاه گروهی سفال و سرامیک با نام «یلدای خاک» در 23 آذر باز شده است؛ این نمایشگاه سفال و سرامیک از ساعت‌های 10 الی 13 و 17 الی 22 آثار خود را در معرض دید مردم تا 30 آذر قرار می‌دهند؛ این گالری در خانه تاریخی صفوی، سه دری فیروزه در خیابان خاقانی، حد فاصل خیابان خواجه پطروس و وحید، نبش کوچه 31 برای بازدید تماشاگران و علاقه‌مندان به آثار هنری قرار گرفته است.

* گالری اکنون

آثار نیلوفر قاسمی با عنوان «نقش‌های اکتسابی» از 23 آذر ماه تا 28 آذر ماه در گالری اکنون به نمایش گذاشته شده است؛ این نمایشگاه برای تماشای هنرمندان و مردم هنر دوست از ساعت 16 الی 20 میزبان خواهد بود، این گالری در خیابان خاقانی، کوچه 14 افشین، بن‌بست حریر، پلاک 9، گالری اکنون برگزار شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار