45 کانون فرهنگی هنری در چادگان فعال هستند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چادگان گفت: یکی از امتیازهایی که برای حمایت مالی از کانون‌های مساجد انجام می‌شود، ثبت تعداد اعضای کانون‌ها در سامانه سجا به نام بچه‌های مسجد است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چادگان گفت: یکی از امتیازهایی که برای حمایت مالی از کانون‌های مساجد انجام می‌شود، ثبت تعداد اعضای کانون‌ها در سامانه سجا به نام بچه‌های مسجد است.
مجتبی باباجانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر تعداد 1870 کانون در سطح استان فعالیت می‌کنند که نزدیک به بیش از 190هزار عضو ثبت نام کرده‌اند. بنابراین، 45 کانون فرهنگی هنری مساجد در شهرستان چادگان فعال هستند که به طور میانگین 184 عضو هر کانون هستند.
وی گفت: در سال جاری، تعداد 8268 نفر تا 20 آذرماه، عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سامانه بچه‌های مسجد ثبت نام کرده‌اند.
باباجانی به مهلت ثبت نام مشخصات اعضا تا پایان آذرماه خبر داد و افزود: یکی از امتیازهایی که برای حمایت مالی از کانون‌ها انجام می‌شود، ثبت تعداد اعضای کانون‌ها در سامانه سجا به نام بچه‌های مسجد است.
وی تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد که در سطح شهرستان فعالیت می‌کنند، باید جهت جذب بودجه، برای ثبت مشخصات اعضا تلاش بیشتری کنند.
باباجانی به اهمیت بیمه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و گفت: در صورتی که هر کانونی، بیش از 200 عضو ثبت نام کند، به مدت یک سال از مزایای بیمه استفاده می‌کند و همچنین برای هر عضو، یک عدد سیم کارت اعتباری رایتل در اختیار عضو قرار می‌گیرد و هر عضو می‌تواند با پرداخت مبلغ 1500تومان، از بیمه حوادث بهره‌مند شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چادگان، از دریافت تجهیزات به صورت مشارکتی برای کتابخانه‌های فرهنگی هنری مساجد خبر داد و افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند با پرداخت20میلیون ریال برای تجهیزاتی اعم از کامپیوتر و قفسه کتاب، دو میلیون و پانصد هزار ریال برای میز و صندلی مطالعه، دو میلیون و پانصد هزار ریال برای ویدئو پروژکتور و10میلیون ریال برای دستگاه پرینتر، حداکثر تا پایان هفته جاری به دبیرخانه مساجد کانون‌های فرهنگی هنری مراجعه کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار