میزان وقوع جرم در تیران و کرون ۵۰ درصد کاهش داشته است

فرمانده انتظامی تیران و کرون گفت: بزرگ‌نمایی مشکلات و بی‌توجهی به جنبه‌های پیشرفت باعث ناامیدی نسل جدید کشور است.

فرمانده انتظامی تیران و کرون گفت: بزرگ‌نمایی مشکلات و بی‌توجهی به جنبه‌های پیشرفت باعث ناامیدی نسل جدید کشور است.
به گزارش ایمنا ، سرهنگ علی صادقی در نشست میان نسلی با نوجوانان و جوانان شهرستان اظهار کرد: پیشرفت‌های زیادی در جامعه با تلاش‌های افراد دانشگاهی بدست آمده، اما بی‌توجهی نسبت به این پیشرفت و بزرگنمایی در مشکلات و معضلات اقتصادی و اجتماعی نسل جوان و نوجوان را ناامید کرده‌ است.
وی افزود: تبلیغات منفی دشمنان و شایعه پذیری برخی مردم و شایعه پراکنی داخلی فضای کشور را به سوی ناامیدی برده‌ است که باید این وضعیت ساماندهی و خبرهای امیدبخش در جامعه منتشر شود.
فرمانده انتظامی تیران‌ و کرون وجود ناامنی در مناطق مختلف کشور را نمونه‌ای از رفتارهای ناامید کننده دانست و تصریح‌ کرد: کوچکترین سرقت و وقوع جرم احساس امنیت را از مردم می‌گیرد و نباید با شایعه پراکنی آرامش را از بین برد.
وی با بیان اینکه تیران‌ و کرون یکی مناطق با امنیت است، خاطرنشان‌ کرد: بعضی افراد در این منطقه بدون هیچ پشتوانه فکری کوچکترین اتفاق را بزرگ‌نمایی می‌کنند و احساس امنیت و آرامش را از مردم می‌گیرند.
سرهنگ صادقی با بیان اینکه تصادفات فوتی در این شهرستان کاهش یافته‌ است، اضافه کرد: کاهش تصادفات با تلاش مردم و مسئولان و ارتقای فرهنگ ترافیک ایجاد شده است.
وی با اشاره به همکاری مردم با پلیس در کاهش جرایم گفت: همکاری مردم با پلیس در تیران و کرون باعث شده میزان وقوع جرم بیش از ۵۰ درصد کاهش داشته است و موردی از جرائم خشن و قتل در این منطقه رخ نداده است.
فرمانده انتظامی تیران و کرون با اشاره به اینکه همه در برابر قانون برابر هستند، افزود: تمایز بین گروه‌های مختلف مردم و اقداماتی مانند پارتی‌بازی باعث ناامیدی و بدبینی نسل جوان و نوجوان به نظام و کشور می‌شود و باید از چنین رفتارهایی جلوگیری شود.
سرهنگ صادقی برقراری ارتباط بین مسئولان و نسل جوان و نوجوان را برای پیشرفت در کشور موثر دانست و اظهار کرد: بین مردم و مسئولان نباید اختلاف و فاصله‌ای وجود داشته باشد زیرا این اختلاف و فاصله‌ها مانع پیشرفت و عامل بسیاری مشکلات اجتماعی خواهد شد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار