برگزاری اولین فستیوال نونهالان استان اصفهان با شعار مدیریت مصرف

اولین فستیوال نونهالان باشگاههای برتر فوتبال استان اصفهان با حضور ۸ تیم از باشگاههای سپاهان ،ذوب آهن ،آبفا ،انقلاب ،اکباتان ،یاران،آینده سازان ذوب آهن و نوژان برگزارشد.

اولین فستیوال نونهالان باشگاههای برتر فوتبال استان اصفهان با حضور ۸ تیم از باشگاههای سپاهان ،ذوب آهن ،آبفا ،انقلاب ،اکباتان ،یاران،آینده سازان ذوب آهن و نوژان برگزارشد.
مدیرباشگاه ورزشی شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان با اشاره به هدف از برگزاری این فستیوال گفت: لذت بردن از بازی فوتبال به دور از استرس و خشنونت و ایجاد محیطی شاد برای همه از مهمترین اهداف برگزاری این فستیوال بوده است.
محسن پوریامهرافزود:فستیوال نونهالان باشگاههای برتر فوتبال استان اصفهان در رده سنی ۹ سال با هدف همیاری و هنرنمایی ،در رده سنی۱۰ سال با هدف همکاری تیمی ،در رده سنی ۱۱سال با هدف همه برای یکی و یکی برای همه ،در رده سنی ۱۲ سال با هدف سختکوشی برای رسیدن به هدف و در رده سنی ۱۳ به منظور تلاش برای موفقیت برگزار می شود.
وی پرهیز از خشنونت در بازی فوتبال بسیار حائز اهمیت برشمرد و عنوان کرد: برای اینکه نونهالان یادبگیرند بدون استرس، خشونت وفقط بخاطر لذت بردن از بازی و بدور از نتیجه به فوتبال بپردازند برگزاری چنین فستیوال هایی ضروری بنظر می رسد ودر این دوره مسابقات هم دارو بازی از ارائه کارت زرد و قرمزبه بازیکنان خودداری می کند.
مدیرباشگاه ورزشی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان ادامه داد:در فستیوال نونهالان باشگاههای برتر فوتبال استان اصفهان داور بازی به جای دادن کارت زرد و قرمز بجای آن کارت سبز و آبی به بازیکنان نشان می دهد که این امر در واقع بیانگرهمدلی و صلح میان بازیکنان می باشد.
وی به نقش خانواده ها در ترویج فرهنگ فوتبال، بدون خشونت و استرس پرداخت و تصریح کرد: از خانواده ها انتظار می رود در حین تماشای بازی بدور از احساسات مخرب نونهالان و کودکان را تشویق با بازی جوانمردانه نمایند تا در آینده شاهد بازی فوتبال بدون خشنونت باشیم.
پوریا خطاب به خانواده های حاضر در اولین فستیوال نونهالان باشگاههای برتر فوتبال استان اصفهان گفت: همانطور که می دانید یکی از وظایف اصلی شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان تامین آب شرب سالم و بهداشتی مشترکین است این درحالیست که در چند سال اخیر بدلیل وقوع خشکسالی ما با کاهش شدید منابع آبی مواجه شدیم پس برای اینکه شرکت آبفا استان اصفهان بتواند به صورت پایدار آب شرب را در اختیار مشترکین قرار گیرد ،باید متقاضیان مصرف درست آب را دردستور کار قراردهند.بنابراین از خانواده های ورزشکاران انتظار می رود با مصرف صحیح آب الگوی مناسبی برای این ورزشکاران باشند.
همچنین در ادامه این برنامه محسن شفیعا رئیس آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با ارائه راههای مصرف بهینه آب به نونهالان و خانواده هایشان در این فستیوال گفت: شما ورزشکاران الگوی دیگر اقشار جامعه هستید پس از شما انتظار می رود آب را بهینه مصرف کنید تا الگوی مناسبی براب دیگران باشید و سپس راهکارهای مصرف بهینه آب را از طریق اصلاحات ابزاری و رفتاری به خانواده ها آموزش داد.
لازم به یادآوری است در مراسم افتتاحیه اولین فستیوال نونهالان باشگاههای برتر فوتبال استان اصفهان برنامه ایی عروسکی و شادی با حضور هنرمندان باهدف مصرف بهینه آب برگزار شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار