تخفیف اقامت به گردشگران چینی در اصفهان

در آستانه سال نو چینی به گردشگران چینی در اصفهان تخفیف اقامت داده می شود.

در آستانه سال نو چینی به گردشگران چینی در اصفهان تخفیف اقامت داده می شود.
به گزارش صدا و سیما،؛ مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان ظهر امروز در دیدار با اویانگ چیان شوآن معاون مدیر کل دفتر امور خارجی استان "گواندونگ" و هیات همراه با اشاره به ارائه تخفیف در حوزه اقامت در آستانه سال نو چینی به گردشگران چینی اصفهان گفت: در راستای توسعه ارتباطات گردشگری میان چین و ایران و به ویژه همزمان با فرا رسیدن سال نو چینی در زمستان، برای توسعه ارتباطات گردشگری، تخفیفات ویژه به گردشگران چینی در حوزه اقامت در هتل های اصفهان ارائه می شود.
فریدون الهیاری افزود: این استان با دارا بودن 22 هزار اثر تاریخی منحصر به فرد و در کنار تنوع قومی و اقلیمی از موقعیت مناسبی برای توسعه گردشگری برخوردار است.
وی با اشاره به تشابهات فرهنگی دو کشور ایران و چین خواستار روابط فرهنگی و به ویژه گردشگری میان اصفهان و کشور چین به ویژه استان گواندونگ شد.
مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان همچنین با اشاره به تشابهات هنری میان دو کشور چین و اصفهان گفت: با انتخاب اصفهان به عنوان دومین شهر جهانی صنایع دستی و همچنین برگزاری هجدهمین اجلاس بین المللی صنایع دستی در اصفهان، شاهد حضور گسترده هنرمندان صنایع دستی کشور چین در اصفهان بودیم که فرصت خوبی برای توسعه ارتباطات میان اصفهان و کشور چین است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار