شیرینی در شب یلدا گران نمی‌شود/ کیفیت معیار قیمت‌گذاری است

رئیس اتحادیه گز و شیرینی اصفهان گفت: با وجود افزایش هزینه‌های جانبی تولید شیرینی، قیمت این محصول در شب یلدا گران نمی‌شود.

رئیس اتحادیه گز و شیرینی اصفهان گفت: با وجود افزایش هزینه‌های جانبی تولید شیرینی، قیمت این محصول در شب یلدا گران نمی‌شود.

حسن شریفی امروز در گفت‌وگو بافارس در خصوص وضعیت بازار گز و شیرینی در آستانه شب یلدا اظهار کرد: شیرینی جزو اقلام پر مصرف در شب یلداست و تلاش صنف گز و شیرینی نیز فراهم کردن شرایط خرید این محصول توسط مردم در وضعیت کنونی اقتصادی است.

رئیس اتحادیه صنف گز و شیرینی اصفهان در ادامه افزود: در همین رابطه، تولیدکنندگان شیرینی تلاش می‌کنند در یک هفته منتهی به شب یلدا پر کار تر از قبل بوده و صنف نیز نظارت‌های خود برای فروش محصولات و تخلفات احتمالی را افزایش دهد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم بین صنف گز و شیرینی، اداره بهداشت و بازرسی صنعت و معدن وجود دارد و تا کنون نیز موردی از تخلف این صنف مشاهده نشده است.

شریفی با بیان این که قیمت‌ها تماما روی ویترین مغازه‌ها درج شده و مانند برخی کالاها نیست که به طور لحظه‌ای تغییر کند، یادآور شد: در چند سال اخیر، اتحادیه گز و شیرینی کمترین تخلف را داشته و هر ساله پس از شب یلدا مورد تقدیر دستگاه‌های نظارتی قرار گرفته است.

رئیس اتحادیه صنف گز و شیرینی اصفهان در خصوص تأمین مواد اولیه پخت این محصول اعلام داشت: تاکنون کمبودی وجود نداشته و مواد اولیه مورد نیاز بدون هیچ مشکلی تأمین می‌شوند.

وی در خصوص قیمت‌گذاری انواع شیرینی نیز خاطرنشان کرد: نحوه قیمت‌گذاری شیرینی در بازار، کاملا رقابتی است و بر اساس کیفیت محصول، تعیین می‌شود.

شریفی تأکید کرد: تمام قیمت‌های اعلامی، کاملا کارشناسی شده است و اختلاف قیمت‌ها به دلیل اختلاف کیفیت است؛ با وجود افزایش هزینه‌های جانبی تولید شیرینی، قیمت‌ها ثابت است و مردم نگران افزایش قیمت‌ها در آستانه شب یلدا نباشند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار