بودجه‌ اصلی‌ترین چالش ورزش بولینگ و بیلیارد است

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان گفت: متاسفانه مشکلات مالی گریبانگیر همه ورزش‌ها از جمله بولینگ شده و لازم است تا از سوی اسپانسرها حمایتهای لازم انجام شود.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان گفت: متاسفانه مشکلات مالی گریبانگیر همه ورزش‌ها از جمله بولینگ شده و لازم است تا از سوی اسپانسرها حمایتهای لازم انجام شود.

سید مسعود داوودی در گفت‌وگو با مهر، پیرامون وضعیت ورزش بولینگ در استان اصفهان و جایگاه این استان در کشور اظهار داشت: خوشبختانه بولینگ استان اصفهان از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است، از هشت تیم حاضر در لیگ کشوری بولینگ، سه تیم از استان اصفهان هستند که یکی از آن‌ها صدر نشین و از مدعیان کسب عنوان قهرمانی است.

وی با اشاره به لیگ داخلی بولینگ استان اصفهان ادامه داد: لیگ داخلی استان اصفهان به طور منظم و به شکل هفتگی برگزار می‌شود و نفراتی که در بالاترین رنکینگ ها قرار می‌گیرند، در قالب این سه تیم به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان افزود: همچنین برای نخستین بار تیم ملی بولینگ ایران به مسابقات جهانی بولینگ در هنگ‌کنگ اعزام شد که محمد کرامتی ملی‌پوش اصفهانی بولینگ، این تیم را همراهی می‌کرد که تجربه خوبی برای ورزش بولینگ کشور و استان بود.

وی درباره وضعیت ورزش بولینگ کشور افزود: در رشته بولینگ استعدادهای بسیار خوبی در کشور وجود دارند و با حمایت‌های فدراسیون، تلاش می‌شود که جایگاه مناسبی را در رنک جهانی کسب کنیم.

بودجه‌ اصلی‌ترین چالش ورزش بولینگ و بیلیارد است

داوری مسائل بودجه‌ای را اصلی‌ترین چالش ورزش بولینگ و بیلیارد عنوان کرد و ادامه داد: متاسفانه مشکلات مالی مسئله‌ای است که علیرغم حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان بیشتر هیئات ورزشی از جمله هیئت بولینگ و بیلیارد با آن مواجه هستند، امیدوارم که رسانه‌ها بیشتر به معرفی این دو رشته بپردازند تا اسپانسرها برای سرمایه‌گزاری به آن توجه کنند و در نتیجه وضعیت بولینگ و بیلیارد استان نیز بهبود پیدا کند.

وی بولینگ را کم‌هزینه‌تر از بسیاری دیگر از رشته های ورزشی توصیف و تصریح کرد: بولینگ از ورزش‌هایی است نیازی به تهیه وسایل و امکانات ندارد و تنها کافی است تا فرد اراده کند به باشگاه برود وبدین ترتیب کفش،توپ و دیگر وسایل لازم توسط باشگاه ارائه خواهد شد،از این نظر جز. ورزش‌های کم‌هزینه محسوب می‌شود و از سوئی از معدود ورزش‌هایی است که می‌توان به صورت خانوادگی، تفریحی، و حرفه‌ای به آن پرداخت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار