ساعت کاری مراکز معاینه فنی در ماه رمضان طبق روال گذشته است

رئیس ستاد معاینه فنی خودرو شهرداری اصفهان گفت: مراکز معاینه فنی خودرو بدون تغییرساعت کاری در ماه مبارک رمضان آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

ساعت کاری مراکز معاینه فنی در ماه رمضان طبق روال گذشته است


جمشید جمشیدیان در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ساعات کاری مراکز معاینه فنی در ماه مبارک رمضان تغییری نکرده و این مراکز از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه بعدازظهر، مشغول خدمت رسانی به شهروندان هستند.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه مراجعات در ماه مبارک رمضان زیاد نیست، معمولا زمان معطلی برای هر مراجعه کننده بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه است.

رئیس ستاد معاینه فنی خودرو شهرداری اصفهان گفت: ۱۸.۹ درصد خودرو ها به دلیل عدم تنظیم موتور در همان مرحله اول رد می شوند؛ لذا توصیه می شود قبل از مراجعه نسبت به بازدید، انجام سرویس های دوره ای و برطرف کردن ایرادات خودرو خود اقدام کرده تا در همان مرحله اول گواهی معاینه فنی را اخذ کنند و مجبور به مراجعات بعدی جهت آزمون های مجدد قسمت های معیوب نشوند.

وی خاطرنشان کرد: معاینه فنی بر اساس آیین نامه اجرایی که از سال ۸۲ از طرف دولت تصویب و به شهرداری ها ابلاغ شد که در این راستا ۶ مرکز معاینه فنی مکانیزه خودرو با ۱۶ خط و ظرفیت ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو در سال در اصفهان در حال فعالیت هستند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار