طاهری: تماشاگران از الفاظی استفاده می‌کنند که در شان ورزش نیست

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: در شهر‌های که مهمان هستیم تماشاگران از الفاظی استفاده می‌کنند که در شأن ورزش نیست.

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: در شهر‌های که مهمان هستیم تماشاگران از الفاظی استفاده می‌کنند که در شأن ورزش نیست.

محسن طاهری در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص آخرین وضعیت تیم هندبال سپاهان اظهار داشت: نیم‌فصل اول تمام شد و تیم ما در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد اما چیزی که ما را ناراحت می‌کند این است که در مسابقاتی که در زمین حریف برگزار می‌کنیم، تماشاگران از الفاظی استفاده می‌کنند که در شأن شهر‌هایی که از قدمت بالایی برخوردار هستند، نیست.

سرمربی تیم هندبال سپاهان در ادامه گفت: امیدوارم هواداران فقط تیم خودشان را تشویق کنند و اجازه دهند دو تیم در زمین با یکدیگر مسابقه دهند اما در بعضی شهرستان‌ها الفاظی استفاده می‌شود که زیبنده ورزش نیست؛ برد و باخت‌ها می‌آیند و می‌روند و دوستی‌ها که ارزش بسیار بیشتری دارد، ماندنی هستند.

وی با اشاره به این‌که از کمیته داوران خواهش می‌کنم در استفاده از داوران تجدید نظر کند، بیان داشت: در بازی آخر نیم‌فصل مقابل نیروی زمینی به تساوی رسیدیدم در شرایطی که جو سالن اصلا برای مسابقه مناسب نبود؛ بازیکنان تا 15 دقیقه نمی‌دانستند چرا باید بازی کنند و از الفاظ بدی برایشان استفاده شود.

طاهری در مورد شروع نیم‌فصل دوم عنوان کرد: نیم‌فصل دوم از 14 دی‌ماه آغاز می‌شود، هفته اول استراحت داریم و هفته دوم در گچساران با نفت و گاز بازی داریم که بازی سختی خواهد بود.

سرمربی تیم هندبال سپاهان در پایان با اشاره به زمان شروع تمرینات این تیم تصریح کرد: از روز شنبه استارت تمرینات را زده‌ایم و به صورت مداوم برنامه‌هایمان را پیش می‌بریم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار