نمایش رایگان «سکوت بره ها» در فرشچیان

فیلم سینمایی «سکوت بره ها» به کارگردانی جاناتان دمی امشب به صورت رایگان در سالن روباز فرشچیان اکران می شود. علاقمندان می توانند امشب، ۹ خرداد ماه، رأس ساعت ۲۱ به سالن روباز مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان مراجعه کنند.

نمایش رایگان «سکوت بره ها» در فرشچیان

به گزارش ایمنا، باشگاه فیلم مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان در نظر دارد به مناسبت ماه مبارک رمضان هر شب یکی از بهترین فیلم های سینمای جهان را در سالن روباز فرشچیان به صورت رایگان اکران کند و برنامۀ این باشگاه برای ۹ خرداد ماه اکران فیلم سینمایی «سکوت بره ها» است.

«سکوت بره‌ها» فیلمی مهیج به کارگردانی جاناتان دمی، محصول سال ۱۹۹۱ است که بازیگرانی همچون جودی فاستر، آنتونی هاپکینز و اسکات گلن در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشتهٔ توماس هریس ساخته‌شده و به زندگی هانیبال لکتر، نابغۀ روان پزشکی، آدم خوار و آدم کش زنجیره ای می پردازد.

در این فیلم، کارآموز جوان اف. بی. آی توسط جک کرافورد مأموریت می‌یابد که با هانیبال لکتر گفتگو کند، زیرا ممکن است بتواند به آن‌ها در پیدا کردن بیل بوفالو که آدم‌کشی زنجیره‌ای است و پوست قربانیانش را از تن جدا می کند، کمک کند.

«سکوت بره‌ها» در سال ۱۹۹۱ میلادی اکران شد و ۲۷۲٫۷ میلیون دلار فروش داشت، در حالی که بودجهٔ فیلم ۱۹ میلیون دلار بود. این فیلم سومین فیلمی است پس از فیلم های «در یک شب اتفاق افتاد» و «دیوانه از قفس پرید»، برندهٔ همۀ پنج شاخۀ اصلی جوایز اسکار شد، همچنین «سکوت بره ها» نخستین و تاکنون تنها فیلم برندهٔ جایزهٔ اسکار بهترین فیلم در ژانر ترسناک است.

علاقمندان برای دیدن این فیلم که یکی از ۱۰۰ فیلم برتر تاریخ سینماست، می توانند امشب، ۹ خرداد ماه، رأس ساعت ۲۱ به سالن روباز مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان مراجعه کنند

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار