۲۴۰ هزار معلول در اصفهان نیاز به حمایت دارند

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه در بهزیستی مشکلات زیادی به ویژه در بخش توانبخشی داریم، گفت: ۲۴۰هزار معلول برای تامین عصا، غذای شب، ویلچر برقی و غیره نیاز به حمایت دارند.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه در بهزیستی مشکلات زیادی به ویژه در بخش توانبخشی داریم، گفت: ۲۴۰هزار معلول برای تامین عصا، غذای شب، ویلچر برقی و غیره نیاز به حمایت دارند.
به گزارش تسنیم ا، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در نشست مشترک اعضای هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با مدیرکل و معاونان بهزیستی استان اظهار داشت: صنعتگران و معدنکاران اصفهان پیشگام در کمک رسانی به نیازمندان بوده و با راه اندازی خیریه‌های فعال در سطح استان همواره پشتیبان بهزیستی هستند.
سید عبدالوهاب سهل آبادی با اشاره به تفاهمنامه منعقده بین خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: کارگروهی به منظور بررسی تفاهمنامه مذکور و بومی سازی آن در سطح استان تشکیل شود تا ضمن بازدید از مجموعه‌های تحت پوشش سازمان بهزیستی، بستر مناسب برای اجرای تفاهمنامه فراهم شود.
وی افزود: با بررسی ابعاد کار در اتاق‌های فکر و طرح مشکلات بین دستگاهی در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان کار را به صورت تخصصی دنبال خواهیم کرد.
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان نیز در این نشست با اشاره به اقدامات صورت پذیرفته در بهزیستی استان، اظهار داشت: در بهزیستی اعتقاد داریم که اگر مددکار نیت کند کمک نماید، خدا می‌رساند. ما در بهزیستی مشکلات زیادی به ویژه در بخش توانبخشی داریم. 240 هزار معلول که برای تامین عصا، غذای شب، ویلچر برقی و غیره نیازبه حمایت دارند.
مرضیه فرشاد گفت: آمار مددجویان بیکار در بهزیستی استان 10 تا 12 هزار نفر است که حدود 8 هزار نفر را معلولان تشکیل می‌دهند که با وجود تفاوت‌های این افراد با سایرین، با شناسایی دقیق توانمندی‌های این افراد می‌توان با همفکری و همراهی بنگاه‌های اقتصادی و خیران شرایط حضور موثر آنان را در واحدهای تولیدی ایجاد کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار