چرخابی: ذوب آهن تا این لحظه بدون برنامه بازی کرده است

کارشناس فوتبال اصفهان با بیان اینکه انگار تیم‌های اصفهانی در نتیجه نگرفتن نوبتی عمل می کنند، گفت: دو، سه فصل تیم سپاهان ضعیف عمل کرد و تیم ذوب آهن نسبتا بازی خوبی به نمایش گذاشت اما این فصل برعکس شده است سپاهان با برنامه ریزی فوق العاده عالی باشگاه، کاملا”خوب کار کرده و نتیجه گیری خوبی هم داشته است.

کارشناس فوتبال اصفهان با بیان اینکه انگار تیم‌های اصفهانی در نتیجه نگرفتن نوبتی عمل می کنند، گفت: دو، سه فصل تیم سپاهان ضعیف عمل کرد و تیم ذوب آهن نسبتا بازی خوبی به نمایش گذاشت اما این فصل برعکس شده است سپاهان با برنامه ریزی فوق العاده عالی باشگاه، کاملا"خوب کار کرده و نتیجه گیری خوبی هم داشته است.
حسین چرخابی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز با اشاره به وضعیت تیم ذوب آهن اظهار کرد: زمانی اصفهان پایتخت فوتبال ایران بود ولی دیگر چنین عنوان شایسته ای را نمی توان برای فوتبال اصفهان مطرح کرد.
کارشناس فوتبال اصفهان با بیان اینکه انگار تیم‌های اصفهانی در نتیجه نگرفتن نوبتی عمل می کنند، تصریح کرد: دو، سه فصل تیم سپاهان ضعیف عمل کرد و تیم ذوب آهن نسبتا بازی خوبی به نمایش گذاشت اما این فصل برعکس شده است سپاهان با برنامه ریزی فوق العاده عالی باشگاه کاملا" خوب کار کرده و نتیجه گیری خوبی هم داشته است.
وی افزود: تیم سپاهان به 7۵ درصد خواسته های خود رسیده است و ذوب آهن با وجود این که نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیاست متأسفانه نتوانسته خوب ظاهر شود.
چرخابی خاطرنشان کرد: مسوولان باشگاه دقیقا از این که ذوب آهن ایران گفته شده است استقبال می کنند اگر بخواهند در بازی های آسیایی و کشورهای عربی بازی کنند باید تلاش خود را جهت بروز شایستگی هایشان انجام‌ دهند.
حسین چرخابی در ادامه گفت: اصلا" در این فصل‌ و تا این لحظه ذوب آهن دنبال برنامه ای نبوده است تا بازی خوبی داشته باشد؛ بازی هایی در سطح پائین انجام داده و با نتایج فوق‌العاده ضعیفی روبرو بوده است.
این مربی نام آشنای اصفهانی عنوان کرد: داوری ها به ضرر ذوب آهن بوده است با این حال نباید پشت ضعف داوری ها پنهان شد قبلا" هم چنین چیزی بوده است ولی با عملکرد خوب ذوب آهن تمام این برنامه ها خنثی شده است اما اکنون ذوب آهن واقعا بد بازی می‌کند.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار