اجرای تئاتر"آهسته با گل سرخ" در تالار هنر اصفهان

تئاتر "آهسته با گل سرخ" به نویسندگی اکبر رادی و کارگردانی هادی مرزبان، روزهای 13 و 14 دی‌ماه در تالار هنر اصفهان اجرا می‌شود.

تئاتر "آهسته با گل سرخ" به نویسندگی اکبر رادی و کارگردانی هادی مرزبان، روزهای 13 و 14 دی‌ماه در تالار هنر اصفهان اجرا می‌شود. مدیر تالار هنر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان پیرامون اجرای تئاتر "آهسته با گل سرخ اظهار کرد: این تئاتر، پاییز سال 1364 در سالن اصلی تئاتر شهر تهران اجراشده بود و هادی مرزبان، پس از گذشت سی سال، از دوم تا 12 آذرماه آن را بار دیگر در تماشاخانه سنگلج تهران روی صحنه برد.
شکرالله شفیعی ادامه داد: بنابر تصمیم به اجرای تور تئاتر "آهسته با گل سرخ" در شهرستان‌های کشور و با همکاری شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان، تالار هنر به‌عنوان اولین مقصد اجرای این تور تئاتر طی روزهای 13 و 14 دی‌ماه در دو سانس 18 و 20 میزبان تئاتر "آهسته با گل سرخ" خواهد بود. تداوم اجرای این تور تئاتر در سایر شهرستان‌های کشور نیز منوط به استقبال مخاطبان است.
وی با اشاره به موضوع این تئاتر گفت:"آهسته با گل سرخ" روایتگر قصه خانواده یک تاجر چای در آستانه انقلاب است و بازیگرانی چون میترا حجار، فریبا کوثری، سام قریبیان، حبیب اسماعیلی، محمد حاتمی و سروش میرزایی در آن ایفای نقش می‌کنند.
شفیعی در پاسخ به این سؤال که برای اجرای تئاترهای استان اصفهان در دیگر شهرهای کشور تمهیدی اندیشیده شده یا خیر اظهار کرد: در بحث تور تئاتر، هم ‌سطح کیفی قابل‌قبول مطرح است و هم گیشه و وضعیت اقتصادی. به همین جهت عمدتاً تئاترهایی می‌توانند به‌صورت تور در سایر شهرها اجرا شوند که چهره‌های شناخته‌شده به‌عنوان بازیگر یا کارگردان در آن حضور داشته باشند.
وی یادآور شد: اگر دستگاه‌های دولتی از تئاتر حمایت کنند و تبادلی بین آن‌ها ایجاد شود، این هنر بین مردم اشاعه پیدا می‌کند و دیگر برای جذب مخاطب به سالن تئاتر استفاده از چهره‌ها یک شاخصه اصلی به شمار نمی‌رود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار