تولد 29 سالگی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی بازیگر سریال گلشیفته و مغزهای کوچک زنگ زده با انتشار پستی در اینستاگرام عکس هایی از جشن تولد 29 سالگی اش را به اشتراک گذاشت.

نازنین بیاتی بازیگر سریال گلشیفته و مغزهای کوچک زنگ زده با انتشار پستی در اینستاگرام عکس هایی از جشن تولد 29 سالگی اش را به اشتراک گذاشت.
نازنین بیاتی بازیگری که با بازی در فیلم دربند به دنیای سینما راه یافت یکی از چهره های پرطرفدار این روزهای دنیای هنر است که بازی در سریال گلشیفته برای نمایش خانگی نقطه عطفی در کارنامه هنری اش بود.
نازنین بیاتی بازیگر جوان سینمای کشورمان تولد 29 سالگی اش را جشن گرفت و عکس هایی از این جشن تولد را با همراهانش به اشتراک گذاشت و از آنها تشکر کرد.
نازنین بیاتی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت : ممنونم از تک تک تبریک های پرمهرتون ....
نازنین بیاتی یکی از بازیگران جوان دنیای هنر است که اولین بار در فیلم سینمایی دربند در سال 91 در نقش نازنین بازی قابل توجهی ارائه داد و نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن از جشنواره فجر شد.
بازی موفق نازنین بیاتی در فیلم دربند راه را برای انتخاب های بعدی باز کرد و بازی در نقش لیلا در فیلم فرشته ها باهم می آیند نقطه عطف دیگری در کارنامه هنری خانم بازیگر بود که در کنار جواد عزتی فیلم خوبی از آب درآمد.
نازنین بیاتی که تجربه موفقی با جواد عزتی در فرشته ها با هم می آیند داشت ، در فیلم آینه بغل منوچهر هادی باز هم با جواد عزتی همبازی شد و در نقش مهناز همسر جواد عزتی در کنار یکتا ناصر و محمدرضا گلزار به ایفای نقش پرداخت.
ژن خوک به کارگردانی سعید سهیلی جدیدترین فیلم نازنین بیاتی در سینما است که تجربه جدیدی برای نازنین بیاتی در کنار سینا مهراد و هادی حجازی فر خواهد بود.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار