مدل شومیز 2019 در طرح‌های جذاب مجلسی و اسپرت

انتخاب یکی از انواع مدل شومیز 2019 به دغدغه اصلی بسیاری از بانوان تبدیل شده است. شما می‌توانید شومیز مورد علاقه خود را از میان انواع شومیز حریر، گلدار، مجلسی و اسپرت انتخاب کنید.

انتخاب یکی از انواع مدل شومیز 2019 به دغدغه اصلی بسیاری از بانوان تبدیل شده است. شما می‌توانید شومیز مورد علاقه خود را از میان انواع شومیز حریر، گلدار، مجلسی و اسپرت انتخاب کنید.

خرید لباس برای خانم‌ها معمولا کار دشواری نیست، اما اگر با دقت مدل شومیز خود را انتخاب نکنید، ممکن است هر دو دقیقه یک بار مجبور باشید شومیز خود را مرتب کنید، و نمی‌توانید از مهمانی به اندازه کافی لذت ببرید. بنابراین، بهتر است توصیه‌هایی که کارشناسان مد و پوشاک پیش از خرید انواع مدل شومیز ۲۰۱۹ برای شما دارند را مد نظر داشته باشید:
شومیز‌های راحت را انتخاب کنید. فرقی نمی‌کند که شما یک شومیز آستین حلقه‌ای را انتخاب کرده اید و یا یک شومیز با آستین بلند، شومیز شما باید به اندازه کافی فیت اندام شما باشد، اما همچنان شما به راحتی بتوانید در آن آزادانه حرکت کنید. برای رسیدن به ظاهری طبیعی، درز‌های شانه شومیز شما باید بر روی خط شانه قرار بگیرند. همچنین، لبه پایینی شومیز باید تا نیمه باسن شما امتداد داشته باشد. اگر شومیز شما آستین دار است، آستین آن باید بر روی مچ دست شما قرار بگیرد، نه کف دست.

درز شومیز‌های دکمه دار نباید به هیچ عنوان با فاصله باشد و هر دو لایه باید کاملا بر روی هم منطبق شوند.
شومیز‌ها معمولا با شلوار ست می‌شوند؛ بنابراین یک شلوار راحت را برای ست کردن با شومیز خود انتخاب کنید. شلوار مناسب به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی در آن حرکت کنید. برای این منظور باید به اندازه دو انگشت بین بدن شما و شلوار فاصله باشد، همچنین بهتر است فضای کمی را برای افزایش احتمالی سایز خود در نظر بگیرید. شلوار باید بر روی پا‌های شما کاملا صاف قرار بگیرد، نه کشیده شود و نه در قسمتی جمع و چروکیده شود. لبه پایینی شلوار نیز، باید پاشنه پا‌های شما را لمس کند
  • یکی از عوامل دیگری که در ارائه ظاهری مطلوب به هنگام پوشیدن شومیز باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب سایز مناسب سینه بند است. باورنکردنی است، اگر بدانید که در ۸۰ درصد موارد خانم‌ها سینه بند‌هایی با سایز نادرست را انتخاب می‌کنند! سینه بند باید کاملا در قسمت پشت و جلو روی اندام شما بنشیند و حالت طبیعی اندام شما را برهم نزند. یعنی نه باید قسمتی از اندام شما را چه در پشت و چه در قسمت فوقانی، مورد فشار قرار دهد و باعث متورم شدن این نواحی شود و نه بیش از حد آزاد باشد.
  • و در نهایت همه شما تجربه مهمانی‌های رسمی با کفش‌های نامناسب و آزاردهنده را داشته اید. اطمینان حاصل کنید که کفش راحتی را برای ست کردن با شومیز خود انتخاب می‌کنید. در هنگام خرید سعی کنید تنها مدل و رنگ کفش را در نظر نگیرید و عملا کفشی را خریداری نکنید که در کنج کمد خاک بخورد! همچنین، کارشناسان مد و پوشاک توصیه می‌کنند که برای حمل لوازم ضروری شما یک کیف کوچک آویز می‌تواند گزینه مناسبی باشد تا دستان شما آزاد باشند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار