۵۹ هزار نفر با صدای مشاور تماس گرفته‌اند

معاون اداره‌کل بهزیستی استان اصفهان گفت: خط ۱۴۸۰ خط مشاوره رایگان تلفنی برای شهروندان است که در نیمه نخست امسال، ۵۹ هزار نفر در سطح استان با این خط تماس گرفتند.

معاون اداره‌کل بهزیستی استان اصفهان گفت: خط ۱۴۸۰ خط مشاوره رایگان تلفنی برای شهروندان است که در نیمه نخست امسال، ۵۹ هزار نفر در سطح استان با این خط تماس گرفتند.
محمدسعید محمدی در گفت‌و‌گو با تسنیم با اشاره با مشاوره غیرحضوری سازمان بهزیستی اظهار داشت: مشاوره غیرحضوری با نام صدای مشاور یا مشاوره تلفنی در بین مردم رواج دارد. افراد در سطح کل استان اصفهان می‌توانند با تماس با خط 1480 با مشاور تماس بگیرند و بعد از مطرح کردن موضوع و مشکل در هر زمینه‌ای، از مشاور راهنمایی بگیرند.
معاون پیشگیری بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه صدای مشاور بهزیستی در تمام طول روز در حال پاسخ‌گویی به هم‌استانی‌هاست، گفت: خط 1480 از ساعت 8 صبح تا 8 شب در دو شیفت آماده مشاوره است. بسیاری افراد به دلایلی تمایل به مشاوره به صورت غیر حضوری دارند و می‌توان گفت، استقبال مردم از صدای مشاور خوب است.
محمدی تصریح کرد: سال گذشته 115 هزار نفر با خط 1480 تماس تلفنی برقرار کردند و مشاوره شدند و بر اساس آمار ارسالی در 6 ماهه نخست امسال نیز حدود 59 هزار نفر از این سرویس استفاده کردند.
معاون پیشگیری بهزیستی استان با اشاره به قابلیت سرویس صدای مشاور به تمام استان اصفهان، اظهار داشت: تمام کابین‌های مشاوره غیر حضوری بهزیستی پر است و مشاوران در حال راهنمایی تماس‌گیرندگان است ولی به علت تعدد تماس، گاهی افراد نمی‌توانند با صدای مشاور تماس بگیرند.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار