جعفری : چوگان در اصفهان فراگیر خواهد شد

رئیس هیأت چوگان اصفهان گفت: یکی از برنامه این هیأت، راه اندازی و تقویت چوگان در شهرستان‌های اصفهان است، در 5 شهرستان استان رشته چوگان راه‌اندازی شده و بنا بر این است که در ادامه این رشته را در شهرستان‌های دیگر نیز فراگیر کنیم.

رئیس هیأت چوگان اصفهان گفت: یکی از برنامه این هیأت، راه اندازی و تقویت چوگان در شهرستان‌های اصفهان است، در 5 شهرستان استان رشته چوگان راه‌اندازی شده و بنا بر این است که در ادامه این رشته را در شهرستان‌های دیگر نیز فراگیر کنیم.

حسین جعفری در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: طبق برنامه سالیانه که از پیش ارائه شده بود، در حال برگزاری برنامه‌ها و مسابقات هستیم؛ یکی از برنامه مهم هیأت راه اندازی و تقویت چوگان در شهرستان‌های استان است که خوشبختانه در پنج شهرستان استان رشته چوگان راه‌اندازی شده است و بنا بر این است که در ادامه این رشته را در شهرستان‌های دیگر فراگیر کنیم.

رئیس هیأت چوگان اصفهان پیرامون بحث آموزش این رشته افزود: خوشبختانه هیأت در بحث آموزش نیز اقدامات خوبی را به عمل آورده است؛ تمرکز هیأت در بخش آموزش بیشتر بر روی خصوصی‌سازی است، قصد داریم با ورود افراد به این رشته راه تیم‌داری را تسهیل کنیم در آینده شاهد رشد باشگاه‌های چوگان در استان باشیم.

جعفری در خصوص تشکیل تیم چوگان برای شرکت در مسابقات کشوری ادامه داد: هم‌اکنون در حال توسعه و تشکیل تیم‌ها در شهرستان هستیم اما قصد داریم از اواخر امسال یک تیم به عنوان نماینده اصفهان به فدراسیون معرفی کنیم؛ از مجموع شهرستان‌ها یک تیم آماده در اصفهان وجود دارد که می‌تواند در مسابقات کشوری حاضر شود.

رئیس هیأت چوگان با اشاره به برنامه ریزی این هیأت برای برگزاری مسابقات در ایام الله دهه فجر تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته، تیم‌های شهرستان در قالب مسابقات استانی 18، بهمن ماه مسابقه‌ای را در میدان امام(ره) برگزار خواهند کرد و پس از آن نیز در ایام عید نوروز نیز این مسابقات تکرار خواهد شد.

جعفری پیرامون کیفیت زیر ساخت‌های رشته چوگان در اصفهان گفت: اداره کل ورزش و جوانان یک قطعه زمین را به هیأت چوگان واگذار کرده است اما هنوز چمن مجموعه با کیفیت مطلوب فاصله دارد اما با این وجود تمرینات و مسابقات داخلی در این زمین برگزار می‌شود.

رئیس هیأت چوگان اصفهان با اذعان اینکه اسپانسر‌ها صرفاً برای مسابقات اعلام آمادگی می‌کنند ادامه داد: حضور اسپانسر‌ها برای مسابقات بسیار خوب است اما چوگان اصفهان نیاز به اسپانسر برای توسعه و تجهیز زیرساخت دارد، با توجه به اینکه زیرساخت‌های چوگان هزینه‌های زیادی را در بر می‌گیرد در تلاش هستیم که از یک حامی مالی نیز برای تجهیز زیر ساخت‌های چوگان استفاده کنیم.

وی در خصوص بحث استعدادیابی و اقدامات انجام شده توسط هیأت گفت: استعدادیابی به صورت مستمر در استان انجام می‌شود و باشگاه‌ها نیز استقبال خوبی از این موضوع به عمل آورده‌اند، از

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار