۱۶ نفر در حوادث روز گذشته مصدوم شدند

رییس مرکز اورژانس پزشکی اصفهان از وقوع سه حادثه در طی ۲۴ ساعت گذشته و مصدومیت ۱۶ نفر خبر داد.

رییس مرکز اورژانس پزشکی اصفهان از وقوع سه حادثه در طی ۲۴ ساعت گذشته و مصدومیت ۱۶ نفر خبر داد.

غفور راستین در گفت‌وگو با ایمنا درباره جزییات حوادث ۲۴ ساعت گذشته سطح استان اصفهان اظهار کرد: تصادف پراید با تیبا در محدوده جاده کلیشاد به سمت اژیه یکی از این حوادث بود که عصر روز گذشته اتفاق افتاده و در این حادثه هفت نفر شامل دو دختر ۱۰ ساله، پنج مرد حدوداً ۳۰ ساله و یک مرد ۴۰ ساله مصدوم شدند.

وی گفت: مصدومان این حادثه بعد از اقدامات درمانی سرپایی در صحنه تصادف برای تکمیل درمان به بیمارستان های فارابی، آیت‌الله کاشانی و الزهرا(س) منتقل شدند.

رییس مرکز اورژانس پزشکی اصفهان همچنین به وقوع دو حادثه مسمومیت با مونوکسید کربن در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: یکی از این حوادث روز گذشته در دهکده تفریحی چادگان اتفاق افتاد که در این حادثه هشت نفر شامل پنج نفر مرد و سه زن دچار مسمومیت شده و به بیمارستان بوعلی چادگان منتقل شدند.

وی ادامه داد: حادثه گازگرفتگی دیگری نیز در زینبیه شمالی گزارش شد که در این حادثه نیز پسر بچه ۱۰ ساله بر اثر نشت گاز از شومینه دچار مسمومیت و به وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان غرضی منتقل شد.

راستین با اشاره به آمار فعالیت‌های اورژانس پزشکی استان اصفهان در در دو روز گذشته اظهار کرد: تعداد کل تماس ها با این مرکز در روز پنجشنبه ۲۰ دی ماه سه هزار ۲۱۰ مورد و تعداد کل ماموریت ها ۴۷۵ مورد و تعداد تصادفات شهری ۸۲ مورد و تصادفات جاده ای ۲۲ مورد اعلام شده است.

وی با اشاره به آمار فعالیت‌های مرکز فوریت های پزشکی اصفهان در روز جمعه ۲۱ دی ماه گفت: تعداد کل ماموریت ها ۴۸۵ مورد و تعداد تصادفات شهری ۶۱ و تصادفات جاده ای ۱۷ مورد بوده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار