تصاویر منتخب ورلد پرس در اصفهان به نمایش درآمدند

از پنج‌شنبه 20 دی‌ماه نمایشگاه عکس «منتخب ورلد پرس فوتو 2016 تا 2018» که تحت نظر موزه هنرهای معاصر، سفارت هلند و انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران است در مقابل چشمان مردم قرار گرفته است.

از پنج‌شنبه 20 دی‌ماه نمایشگاه عکس «منتخب ورلد پرس فوتو 2016 تا 2018» که تحت نظر موزه هنرهای معاصر، سفارت هلند و انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران است در مقابل چشمان مردم قرار گرفته است.

به گزارش فارس ، 8 گالری در این هفته مهمان اصفهان هستند، از نقاشی و خطاطی تا منتخبی از عکاس‌های خبری از سراسر جهان.

اگالری کوثر، گالری دیدار، گالری نگاه نو، موزه هنرهای معاصر، گالری « منتخب ورلد پرس فوتو 2016 تا 2018»، نمایشگاه «آینده یک گذشته»، نمایشگاه «زیر چتر باران» و مجموعه خانه صفوی از این 8 نمایشگاه هستند که در دل خود آثاری از عکس، نقاشی و نستعلیق را جای داده‌اند.

* گالری کوثر

نمایشگاه نقاشی با عنوان «بوم‌های کنار دیوار» از آثار علیرضا رحیمی در گالری کوثر در تاریخ 15 دی‌ماه برگزار شده است؛ برگزاری این نمایشگاه تا 27 دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

ساعت‌های بازدید از این گالری 9 الی 13 و 16 الی 18 و در مکان میدان نقش‌جهان، جنب امارت عالی‌قاپو، بازار آفرینش، گالری کوثر در نظر گرفته شده است، علاقه‌مندان به این نوع آثار می‌توانند به گالری کوثر مراجعه کنند و از دیدن «بوم‌های کنار دیوار» لذت ببرند.

* نمایشگاه «آینده یک گذشته»

موزه هنرهای معاصر نمایشگاه «آینده یک گذشته» را از 14 دی افتتاح کرده است؛ این نمایشگاه با موضوع درآمدی بر توسعه اصفهان از خلال زندگی و یکی از آثار محمود درویش است.

این گالری تا 19 بهمن ادامه خواهد داشت، مردم می‌توانند در ساعت‌های 9 تا 13 و 16 تا19 به خیابان استانداری، جنب چهلستون، موزه هنرهای معاصر بروند و با نگاه خود از آن نمایشگاه دیدن کنند.

* گالری «منتخب ورلد پرس فوتو 2016 تا 2018»

پنج‌شنبه 20 دی‌ماه نمایشگاه عکس «منتخب ورلد پرس فوتو 2016 تا 2018» که تحت نظر موزه هنرهای معاصر، سفارت هلند و انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران است در مقابل چشمان مردم قرار گرفته است.

ادامه افتتاح این نمایشگاه در مکان خیابان استانداری، جنب چهلستون، موزه هنرهای معاصر تا 8 بهمن خواهد بود و کسانی که علاقه به عکس و عکاسی دارند می‌توانند در این مکان وقتی از اوقات خود را در ساعت‌های 9 تا 13 و 16 تا 19 سپری کنند.


* مجموعه خانه صفوی

گشایش نمایشگاه «آثار مرتضی ممیز» و پخش سخنرانی توماس هوت مارش‌اند از 21 دی ساعت 17:00 است؛ این نمایشگاه تا 26 دی از ساعت 10 الی 13 و از ساعت 17 الی 22 میزبان چشمان تماشاگر و هنرمند به این آثار در خیابان خاقانی، خیابان خواجه پطروس و وحید، نبش کوچه 31، خانه تاریخی صفوی، نگارخانه و سه‌دری صفوی خواهد بود.

* نمایشگاه «زیر چتر باران»

گالری عکس با عنوان «زیر چتر باران» از 13 دی‌ماه رونمایی شده است؛ این نمایشگاه تا 23 دی‌ماه از ساعت 13 الی 17 ادامه دارد، مردم برای بازدید از این گالری باید به خیابان استانداری، گذر سعدی، عمارت سعدی، گالری شماره 2 مراجعه کنند.

* گالری دیدار

هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر نقاشی می‌توانند از نمایشگاه نقاشی «نسیم مهدوی» دیدن کنند؛ این نمایشگاه که از 21 دی‌ماه افتتاح شده است تا 26 دی‌ماه ادامه خواهد داشت، این آثار از ساعت 16 الی 20 پذیرای میهمانان در خیابان توحید، خیابان شهید قندی، کوچه 3 شهید قاسمی، پلاک 6،گالری دیدار خواهد بود.

* گالری نقش قلم

نمایشگاه خوشنویسی «از صفای نستعلیق تا بهار شکسته» از 15 دی افتتاح شده است؛ این نمایشگاه تا 25 دی در خیابان چهارباغ بالا، بعد از مجموعه کارگران، کوچه 33 هدایتی، بن‌بست میخک، پلاک 26، گالری نقش قلم از ساعت 16 الی 20 در معرض نگاه مردم قرار می‌گیرد.


* گالری نگاه نو

«پنجمین سالگرد گالری نگاه نو» از 21 دی تا 26 دی میزبان علاقه‌مندان و هنرمندان خواهد بود؛ این گالری از ساعت 17 تا 20 در خیابان آبشار سوم، خیابان مسرور، کوی شماره 3 باغ ارم، گالری نگاه نو از تماشای چشمان علاقه‌مند مردم استقبال می‌کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار