فدراسیون بگوید چرا انتخابات هیئت استان را برگزار نمی‌کند

ملی‌پوش اصفهانی دوی سرعت ایران با انتقاد از تأخیر در برگزاری انتخابات هیئت دو و میدانی استان گفت: این هیئت عملاً بدون سرپرست اداره می‌شود.

ملی‌پوش اصفهانی دوی سرعت ایران با انتقاد از تأخیر در برگزاری انتخابات هیئت دو و میدانی استان گفت: این هیئت عملاً بدون سرپرست اداره می‌شود.
رضا قاسمی در گفت‌وگو با تسنیم درباره لغو شدن انتخابات هیئت دو و میدانی استان اصفهان و مشکلاتی که با بلاتکلیفی این هیئت برای دوندگان ایجاد شده است، اظهار داشت: از علت لغو انتخابات بی‌خبر هستم و دلیل تأخیر در برگزاری انتخابات هیئت دو و میدانی استان اصفهان را باید از رئیس فدراسیون پرسید.
وی با بیان اینکه هیئت دو و میدانی استان عملاً بدون سرپرست اداره می‌شود، افزود: هیئت استان 6 ماه است که بلاتکلیف است و کسی نیست که به امور دوندگان رسیدگی و از ما حمایت کند. این موضوع قطعاً بر روند دو و میدانی اصفهان تأثیر منفی می‌گذارد و در 6 ماه گذشته از سوی هیئت و فدراسیون هیچ حمایتی از ما صورت نگرفته است.
ملی‌پوش اصفهانی دوی سرعت ایران با اشاره به ادامه تمرینات خود برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور گفت: مسابقات نوجوانان کشور را هم در پیش داریم، اما نمی‌دانم با وجود بلاتکلیفی هیئت این تیم با چه شرایطی قرار است به مسابقات اعزام شود.
قاسمی درباره مشکلات دوندگان اصفهانی برای استفاده از فضاهای ورزشی این شهر تصریح کرد: پیست ورزشگاه خوراسگان قرار بود برای استفاده دوندگان تارتان شود که متأسفانه این اتفاق نیفتاد. چون این سالن که اصلاً مخصوص دو و میدانی است، در مزایده به هیئت اسکیت استان رسید و ما هم مجبور هستیم به دلیل نداشتن سالن، در سرما و باران در فضای آزاد و پیست انقلاب تمرین کنیم. برای استفاده از پیست دو و میدانی ورزشگاه نقش‌جهان نیز نیاز به هماهنگی با باشگاه سپاهان داریم که این کار را هیئت دو و میدانی استان باید انجام دهد.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم فدراسیون هرچه زودتر انتخابات هیئت دو و میدانی استان اصفهان را برگزار کند تا ورزشکاران اصفهانی از این بلاتکلیفی خارج شوند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار