سومین دوره جشنواره ملی شهر برفی در شهر افوس برگزار می گردد

شهردار افوس و دبیر جشنواره شهر برفی گفت : سومین دوره جشنواره ملی شهر برفی به میزبانی استان اصفهان در شهر افوس برگزار می گردد .

شهردار افوس و دبیر جشنواره شهر برفی گفت : سومین دوره جشنواره ملی شهر برفی به میزبانی استان اصفهان در شهر افوس برگزار می گردد .
به گزارش خبرگزاری اصفهان امروز روح اله بابایی شهردار افوس در گفتگو با اصفهان امروز گفت : ستاد دائمی برگزاری جشنواره شهر برفی در نظر دارد ، سومین جشنواره ملی شهر برفی را به میزبانی استان اصفهان در شهر افوس برگزار نماید .
دبیر جشنواره شهر برفی گفت : این جشنوراه در روز های پنجشنبه و جمعه مورخ 25 و 26 بهمن ماه 1397 در پیست اسکی منطقه نمونه گردشگری شهر افوس برگزار می گردد .
شهردار افوس در ادامه افزود : با توجه همزمانی برگزاری این جشنوراه با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در راستای ایجاد روحیه نشاط و امید و به شکرانه نعمت های الهی در نظر داریم ، با برنامه ریزی گسترده و مفصل ، این جشنواره را در شهر افوس برگزار نماییم .
وی با اشاره به ارتفاع برف در شهر افوس گفت : با توجه به بارش های اخیر ارتفاع برف در شهر به بیش از 70 سانتی متر و در ارتفاعات به بیش از 1.5 متر می رسد ، که شرایط بسیار مطلوبی برای جشنوراه فراهم آورده است . به همین سبب در نظر داریم با دعوت از هنرمندان ، مجسمه سازان و علاقه مندان جهت ساخت سازه های برفی ، نسبت به برگزاری هرچه بهتر این جشنوراه اقدام نماییم .
بابایی در پایان با دعوت از علاقه مندان برای ثبت نام در این جشنواره گفت : اطلاعیه های برگزاری این جشنواره در سایت شهرداری افوس به آدرس http://shahreafous.ir یا کانال های اطلاع رسانی این جشنواره به آدرس shahrbarfi@ منتشر خواهد شد .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار