۴۹۲ نفر در بارش‌های اخیر اصفهان گرفتار شدند

رییس اداره عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: ۴۹۲ نفر در بارش برف و باران در استان اصفهان گرفتار شدند.

رییس اداره عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: ۴۹۲ نفر در بارش برف و باران در استان اصفهان گرفتار شدند.

محمد محمدیان در گفت‌وگو با ایمنا در خصوص امدادرسانی نیروهای هلال احمر استان اصفهان طی یک هفته اخیر اظهار کرد: از ۲۲ تا ۲۹ دی ماه ۷۱ حادثه ویژه در استان اصفهان گزارش شده است که نیروهای امداد و نجات هلال احمر در این حوادث به آسیب‌دیدگان خدمات‌رسانی ‌کرده اند.

وی تصریح کرد: از این تعداد حادثه هشت مورد گرفتاری در برف و کولاک، ۱۶ مورد حوادث جاده‌ای، ۳۱ مورد خدمات حضوری، دو مورد سیل و آب گرفتگی، ۱۱ مورد حوادث شهری، دو مورد حوادث صنعتی کارگاهی و یک مورد هم توفان بوده که امداد رسانی صورت گرفته است.

رییس اداره عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر تعداد آسیب‌دیدگان این حوادث را ۷۸۹ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۳۷۰ نفر در برف و کولاک، ۴۹ نفر در حوادث جاده‌ای، ۱۲۰ نفر گرفتار در سیل و آب گرفتگی، ۱۱ نفر در حوادث شهری، دو نفر در حوادث صنعتی و کارگاهی و دو نفر نیز در توفان دچار آسیب دیدگی شده بودند؛ همچنین ، ۲۳۵ نفر نیز خدمات حضوری دریافت کردند.

محمدیان تاکید کرد: تعداد افراد نجات یافته در بارش‌های اخیر ۲۶ نفر بودند که تعداد ۲۱ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و پنج نفر هم در محل حادثه درمان شدند.

رییس اداره عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان با بیان اینکه طی یک هفته اخیر ۲۷۲ نفر به وسیله نجات گران جمعیت هلال احمر اصفهان اسکان اضطراری یافتند، ادامه داد: عمده این حوادث در مناطق غربی استان به ویژه شهرستان‌های فریدون شهر و خوانسار و در مناطق جنوبی استان شهرستان سمیرم گزارش شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار