اتمام واریز بسته حمایتی بیمه شدگان/۱۴۲۰ آماده پاسخگویی به معترضان
معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی از اتمام عملیات واریز بسته های حمایتی بیمه شدگان این سازمان خبر داد و گفت: بیمه شده معترض میتوانند با شماره ۱۴۲۰ تماس و اعتراض خود را ثبت کنند.
معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی از اتمام عملیات واریز بسته های حمایتی بیمه شدگان این سازمان خبر داد و گفت: بیمه شده معترض میتوانند با شماره ۱۴۲۰ تماس و اعتراض خود را ثبت کنند.
رحیم اردلان در گفتگو با مهر افزود: واریز بستههای حمایتی به حساب بیمهشدگان تحت پوش سازمان تامین اجتماعی شب گذشته با آخرین پرداختهای بانک ملی به پایان رسید و درمجموع ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر بسته ها را دریافت کردند.
وی با اشاره به اینکه ۲۸ بانک عامل در واریز بسته حمایتی به بیمه شدگان همکاری کرده اند، گفت: از روز شنبه ۲۹ دی ماه تا اول بهمن ماه طی سه روز واریزها انجام شد و براساس بعد خانوار از ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان به خانواده یک تا ۵ نفره به بالا تعلق گرفت.
معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه بیمه شدگانی که بسته حمایتی برای آنها واریز نشده و کمتر از سه میلیون تومان حقوق دریافت می کنند می توانند با شماره ۱۴۲۰ سازمان تامین اجتماعی تماس و اعتراض خود را ثبت و اعلام کنند گفت: کارشناسان ما در این مرکز مستقر هستند و به تمامی تماسها پاسخ داده می شود و پس از جمع بندی نظرات و اعتراضات به مراجع بالا دستی که وزارت رفاه است ارسال می شود.
وی در مورد سامانه #۴*۴* وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: اطلاعات درمورد راه اندازی این سامانه مربوط به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است و پیگیریهایی که صبح امروز انجام داده ایم مشخص کننده است است که هنوز این سامانه قابل استفاده نیست.