فرونشست زمین در ونک سمیرم اتفاق نیفتاده است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: علت تخریب تعدادی منازل مسکونی در ونک سمیرم، بارش برف و باران و ریزش کنده‌های زیر منازل بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: علت تخریب تعدادی منازل مسکونی در ونک سمیرم، بارش برف و باران و ریزش کنده‌های زیر منازل بوده است.
منصور شیشه‌فروش در گفت‌و‌گو با تسنیم ، با اشاره به انتشار خبری مبنی بر فرونشست زمین در ونک سمیرم، اظهار داشت: هیچ فرونشستی اتفاق نیفتاده، بلکه تخریب واحدهای ساختمانی در اثر بارندگی که روی کنده‌ها قرار داشتند، به وجود آمده است.
وی افزود: ونک در 30 کیلومتری شهرستان سمیرم واقع شده و از جمله شهرهایی است که به واسطه آبشارش معروف شده و در این روزها شاهد بارش باران و برف در آن منطقه هستیم. از آنجایی که بعضی از ساختمان‌ها روی کنده‌ها (محل نگهداری دام) ساخته شده، بارندگی فعلی، سبب تخریب کنده و ریزش تعدادی خانه شده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه تعدادی خانه در این شهرستان تخریب شدند، گفت: تیم‌های بنیاد مسکن برای ارزیابی در محل حضور یافتند و پس از بررسی اعلام کردند 3 واحد مسکونی تخریب شده و حدود 10 واحد دیگر شکاف برداشته است.

  • وی ادامه داد: برای واحدهای تخریب شده بر اساس قانون، گزارش خسارت تنظیم شده و به شهرداری و بنیاد مسکن گفته شده مکانی در جای دیگر برای اسکان افرادی که منازلشان تخریب شده، در نظر بگیرند.
شیشه‌فروش تصریح کرد: امروز هم یک تیم بازدید کننده برای بررسی بیشتر به شهرستان ونک اعزام شده‌اند.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار