تریلی حامل تانک پل‌هوایی اتوبان میثمی را از جا کند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اصفهان گفت: پل هوایی اتوبان شهید میثمی به دلیل برخورد با تریلی حامل بار از جا کنده شد و در حال حاضر مسیر رفت و برگشت این اتوبان مسدود است.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با ایمنا با اشاره به حادثه تصادف در اتوبان شهید میثمی اظهار کرد: این حادثه ساعت ۲۰ و ۵۳ دقیقه به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی شهرداری اصفهان اعلام شده است.
وی با بیان اینکه نیروهای ایستگاه شماره ۱۱ برای امدادرسانی در محل این حادثه حضور یافتند، افزود: این حادثه به دنبال برخورد تریلی حامل بار با پل هوایی اتوبان شهید میثمی اتفاق افتاده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: در این حادثه بار این تریلی دارای ارتفاع زیاد بوده و با برخورد با پل هوایی این اتفاق افتاده است.
وی با بیان اینکه این حادثه خسارت جانی نداشت، ادامه داد: در حال حاضر مسیر اتوبان شهید اقارب پرست و شهید میثمی به صورت رفت و برگشت مسدود است.
تصادف تانک با پل هوایی اتوبان میثمی اصفهان تصادف تانک با پل هوایی اتوبان میثمی اصفهان تصادف تانک با پل هوایی اتوبان میثمی اصفهان تصادف تانک با پل هوایی اتوبان میثمی اصفهان تصادف تانک با پل هوایی اتوبان میثمی اصفهان تصادف تانک با پل هوایی اتوبان میثمی اصفهان

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار