معاون شهرسازی شهرداری شاهین شهر منصوب شد

طی مراسمی محمدعلی عزیزی به عنوان معاون جدید حوزه شهرسازی شهرداری شاهین شهر از سوی شهردار منصوب شد.

طی مراسمی محمدعلی عزیزی به عنوان سرپرست جدید حوزه شهرسازی شهرداری شاهین شهر از سوی شهردار منصوب شد.

حمید عشقی شهردار شاهین شهر در مراسم تودیع و معارفه معاون شهرسازی شهرداری گفت: شهرداری یکی از نهادهای خدمات رسان در شهر است که بیشترین وظیفه خدماتی را بر عهده دارد و سرلوحه فعالیت ها و اقدامات مجموعه شهرداری شاهین شهرخدمت بی منت به شهروندان ارجمند شهر است و باید تکریم ارباب رجوع در اولویت های حوزه شهرسازی و دیگر بخش های شهرداری بیش از پیش قرار گیرد.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به گستردگی وظایف شهرداری ها و بالطبع سطح بالای توقعات شهروندان عزیز از شهرداری،ضروری است فرآیند تسریع در ارائه خدمات به ارباب رجوع، تعدیل یا حذف بروکراسی اداری و شفاف سازی در ارائه خدمات به شهروندان صورت گیرد.

عشقی خاطر نشان کرد: از آنجایی که حوزه شهرسازی شهرداری مهمترین حوزه خدمات رسان به شهروندان شهر می باشد لازم کارکنان این حوزه نهایت همکاری و تکریم را با ارباب رجوع داشته باشند.

شهردار شاهین شهر گفت: ان شاء الله کلیه کارکنان شهرداری با نام، یاد و توکل بر خداوند متعال بتوانند خدمات شایانی را برای شهروندان فهیم شهر ارائه نمایند.

عشقی همچنین از خدمات مطلوب و ارزشمند شهریار علوی معاون سابق شهرسازی شاهین شهر قدردانی و از درگاه خداوند متعال برای سرپرست جدیدحوزه معاون شهرسازی آرزوی توفیق روزافزون در فعالیت های محوله نمود.

محمدعلی عزیزی معاون جدید حوزه شهرسازی شهرداری شاهین شهر نیز در این مراسم ضمن تشکر از اعتماد و انتخاب شهردار گفت: ان شاء الله با همکاری همکاران در شهرداری بتوانیم خدمات مطلوب و شایسته ای به شهروندان ارائه نماییم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار