رونمایی از دو محصول جدید سایپا تا پایان امسال

مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا از افزایش 8/8 درصدی خرید پراید در سال جاری خبر داد. مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا با اشاره به اینکه در شرایط اقتصاد مقاومتی قرار داریم، گفت: استقبال خوب مردم از نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو اصفهان و محصولات ملی نشان‌دهنده نمود عینی اقتصاد مقاومتی است و این مهم مسئولیت ما را بیشتر خواهد کرد.

رونمایی از دو محصول جدید سایپا تا پایان امسال

فاطمه کاویانی: مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا از افزایش 8/8 درصدی خرید پراید در سال جاری خبر داد. مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا با اشاره به اینکه در شرایط اقتصاد مقاومتی قرار داریم، گفت: استقبال خوب مردم از نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو اصفهان و محصولات ملی نشان‌دهنده نمود عینی اقتصاد مقاومتی است و این مهم مسئولیت ما را بیشتر خواهد کرد. مهدی جمالی ادامه داد: طبق برنامه گروه خودروسازی سایپا سالانه حداقل یک محصول جدید به بازار عرضه می‌شود این در حالی است که تا پایان سال جاری دو محصول جدید شرکت سایپا به بازار ارائه خواهد شد. وی از بهبود اوضاع خدمات پس از فروش محصولات سایپا در شهرستان‌ها خبر داد و عنوان کرد: پس از برجام، وضعیت صنعت خودرو از نظر تولید مناسب و مشکلات تولیدی صنعت خودرو تا حدود زیادی مرتفع شده است و یکی از برنامه‌های بلندمدت گروه خودروسازی سایپا که به تازگی در دستور کار قرار داده شده نظارت بر عملکرد و ارائه قطعات و لوازم مورد نیاز نمایندگی‌ها در شهرستان‌هاست.


افزایش فروش 8/8 درصدی پراید

مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا در پاسخ به سؤال خبرنگاری در خصوص روند تولید پراید و نارضایتی چندجانبه از سوی شهرداری، نیروی انتظامی و شهروندان از این محصول، گفت: هیچ بنگاه اقتصادی بزرگ نمی‌تواند تقاضایی در بازار وجود داشته باشد و از آن چشم‌پوشی کند؛ پراید یک محصول پر استقبال مردم است و حتی خرید این محصول امسال 8/8 درصد افزایش داشته است و ما مطابق سلیقه مردم عمل خواهیم کرد. وی با بیان اینکه محصول جایگزین پراید طراحی شده است، افزود: بازار خودرو توسط کارشناسان شرکت سایپا همیشه در حال رصد است تا به محض کاهش تقاضا از پراید محصول جدید وارد بازار شود این در حالی است که 20 درصد بازار داخل همچنان در دست پراید است و تلاش برای ارتقا کیفیت این محصول ادامه دارد. مهدی جمالی تأکید کرد: در دوره تحریم صنعت خودرو با مشکلاتی روبرو بود که در دو سال اخیر قطعه سازان ایرانی فعالیت بسیار خوبی انجام داده‌اند به طوری که تولید روزانه 800 خودرو در روز به 2500 خودرو رسیده که نشان از کافی بودن قطعات از داخل کشور است.


به محصولات و گارانتی متعهدیم

مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا تعامل مستمر گروه قطعه سازی با شرکت سایپا را سازنده دانست و خاطرنشان کرد: نتیجه این تعامل به مردم بازمی‌گردد؛ چراکه شرکت سایپا بیشتر از گذشته نسبت به محصولات و گارانتی که ارائه می‌دهد متعهد خواهد بود و امسال این گارانتی افزایش خواهد یافت. به گزارش «اصفهان امروز» سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با حضور شرکت‌های خودروسازی سایپا، ایران‌خودرو، مدیران خودرو، کرمان خودرو، مدیاموتورز کیش، کارمانیا، رامک خودرو، آرین موتور پویا، جهان نوین پویا و نوین آریا در فضای به وسعت 9000 مترمربع برگزار شد.

ارسال نظر