«23 نفر» میهمان سینما دوستان اصفهان

دو فیلم «23 نفر» و «تیغ و ترمه» در نخستین روز نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان به اکران در می‌آیند.

دو فیلم «23 نفر» و «تیغ و ترمه» در نخستین روز نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان به اکران در می‌آیند.

به گزارش فارس، نخستین روز اکران فیلم‌های نهمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان با مراسم افتتاحیه و اکران دو فیلم «23 نفر» و «تیغ و ترمه» در روز جمعه 12 بهمن‌ماه در پردیس سینمایی سیتی‌سنتر همراه خواهد بود.

نخستین اکران روز جمعه در سانس 20 الی 22 مختص فیلم «23 نفر» به کارگردانی مهدی جعفری و تهیه کنندگی مجتبی فراورده است؛ فیلم‌نامه نویس این فیلم مهدی جعفری، مدیر فیلم‌برداری آن مرتضی قیدی است.

این فیلم با نقش آفرینی بازیگرانی همچون سعید آلبوعبادی، رضا نوری، مجید پتکی، حسین پودیده، عبدالحمید تقلبی و بیست و سه نفر نوجوان بازی شده است؛ در خلاصه این فیلم آمده است «روایت نوجوانانی که اسارت در عزت را به آزادی با ذلت ترجیح داده‌اند».

در دومین سانس نخستین روز جشنواره در اصفهان فیلم «تیغ و ترمه» در ساعت 22 الی 24 اکران خواهد شد؛ این فیلم به کارگردانی کیوکرث پوراحمد و تهیه کنندگی علی قائم مقامی ساخته شده است.

بازیگران این فیلم دیبا زاهدی، پژمان بازغی، لاله اسکندری، مهران رجبی، کوروش سلیمانی، آویسا سجادی، شراره رنجبر و هومن برق‌نورد هستند؛ در خلاصه داستان این فیلم آمده است که «ترمه دختر بیست و شش ساله ای است که با عموی خود زندگی می‌کند با آمدن مادرش از خارج از کشوراتفاقاتی رخ می‌دهد و رازی نمایان می‌شود».

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار