6 پروژه گازرسانی در اصفهان به بهره برداری می رسد

مدیرعامل شرکت گاز اصفهان گفت: 6 پروژه گاز رسانی با اعتبار افزون بر 73 میلیارد ریال اعتبار، دهه فجر در این استان به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت گاز اصفهان گفت: 6 پروژه گاز رسانی با اعتبار افزون بر 73 میلیارد ریال اعتبار، دهه فجر در این استان به بهره برداری می رسد.
سید مصطفی علوی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح ها شامل گازرسانی به شهرک صنعتی نهضت آباد با بیش از 15 میلیارد ریال، شهرک صنعتی اردستان با اعتباری افزون بر 14 میلیارد ریال، مرحله دوم شهرک صنعتی بزرگ اصفهان با بیش از 11 میلیارد ریال و شهرک صنعتی تودشک با صرف بالغ بر 6 میلیارد ریال است.
وی ساختمان پست امداد در شهر افوس با صرف بیش از 16 میلیارد ریال و ساختمان پست امداد نصر آباد جرقویه با اعتبار 11 میلیارد ریال را از دیگر طرح این شرکت برشمرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان آغاز عملیات اجرایی ساختمان پست امداد شهر سجزی را از دیگر برنامه های این شرکت اصفهان در دهه فجر اعلام کرد و گفت: برای این طرح بیش از 20 میلیارد ریال پیش بینی شده که در این دهه کلنگ زنی می شود.
وی بیان کرد: با بهره برداری این طرح ها، واحدهای تولیدی زیادی از جمله مرغداری ها، گلخانه ها، دامداری های و واحدهای صنعتی در استان اصفهان از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.
علوی تصریح کرد : به لطف خدا و تلاش کارکنان شرکت گاز استان، بار دیگر شاهد دستاوردهای جدید و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی در زمینه خدمات رسانی به شهرها و روستاهای محروم اصفهان خواهیم بود.
وی با اشاره به توزیع سالانه حدود 21 میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در استان و بهره مندی 99.7 درصد جمعیت این استان از نعمت گاز طبیعی خاطرنشان کرد: تمام رسالت و تلاش کارکنان این شرکت بهره مندی 100 درصدی جمعیت استان از این نعمت خدادادی در بخش های خانگی، صنعتی و عمومی است.
** قبل از انقلاب هیچ طرح گازرسانی در اصفهان انجام نشد
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در ادامه به دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه ارائه خدمات گاز رسانی به هموطنان اشاره و اضافه کرد : شرکت گاز استان از سال 1348 به عنوان یکی از زیر مجموعه های شرکت ملی گاز ایران با مأموریت انتقال و توزیع گاز فعالیت خود را آغاز کرد اما تا قبل از انقلاب اسلامی هیچ طرح گاز رسانی در استان انجام نشد.
وی افزود: این شرکت از سال 1378 با تمرکز بر گازرسانی در سه بخش خانگی، عمومی و صنعتی فعالیت خود را ادامه داد و اکنون 99.5 درصد جمعیت استان معادل بیش از یک میلیون و هشتصد هزار مشترک از نعمت گاز برخوردارند.
علوی با اشاره به اینکه این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های توزیع کننده گاز طبیعی سالانه حدود 21 میلیارد مترمکعب گاز طبیعی توزیع می کند، بیان کرد: این شرکت تاکنون توانسته است نسبت به طراحی و اجرای یک هزار و 111 کیلومتر خط انتقال، 26 هزار کیلومتر شبکه گذاری، بهره مندسازی 104شهر از مجموع 107 شهر استان، یک هزار و 339 روستا از مجموع یک هزار و 448 روستای مشمول، گاز رسانی به 53 شهرک صنعتی شامل هشت هزار و 600 واحد صنعتی، 156 جایگاه ' سی ان جی ' و راه اندازی 933 ایستگاه تقلیل فشار و حفاظت از زنگ خدمات ارائه دهد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار